Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spook(je) zonder vrees

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Spook(je) zonder vrees

    M'n eerste foto hier, en zaterdag m'n eerste spiegelreflex aangeschaft (D70s).
    Ben nog groen, maar hoop dat m'n ervaring snel groter wordt. Heb m'n cursus digitale fotografie (van de avondschool) terug bij de hand genomen, want 't zit terug allemaal wat ver.

    Nikon D70s - Nikon 18-70/3,5-4,5 AF-S G DX IF-ED Nikkor - Nikon 80-200/2,8 AF D ED Nikkor
    Vosonic II+ VP2160 + 40GB Harddisk
    http://spaces.msn.com/on5us

  • #2
    Re: Spook(je) zonder vrees

    Je foto mist scherpte en dan vooral nog in het gezicht ook je kleuren zijn wat grauw. Ik deed een poging tot aanpassen.

    Post in vervolg je eerste probeersel misschien toch bij "fotodiscussie" n niet in "showcase"....

    Het is ook zo dat je resolutie nogal laag is, de bewerkte foto is wel scherper maar verre van goed.

    Comment


    • #3
      Re: Spook(je) zonder vrees

      Welkom bij BD Paulie.
      Ik hoop dat je de microbe flink te pakken zult krijgen.

      Ik vind je foto wel mooi, maar is ietwat flets van kleur.
      Maar blijf het proberen, het onderwerp schreeuwt om meer foto's.
      André Barnier
      SONY DSC RX10IV 24-600mm
      http://www.pbase.com/abarnier

      Comment


      • #4
        Re: Spook(je) zonder vrees

        ook in de mate van het mogelijke die lelijke uitgebrande lucht vermijden

        alé veel plezier toegewenst met je nief speelgoed
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

        Comment


        • #5
          Re: Spook(je) zonder vrees

          Er is een en ander aan te merken, maar misschien eens een positieve noot: ik vind het een goede compositie, het model(leke) staat er mooi spontaan op en 't ziet er een leuke meid uit.

          De commentaar hou ik voor mezelf deze keer, de doorwinterde BD-ers zullen dat wel doen.
          Instagram | The RX1 Files

          Comment


          • #6
            Re: Spook(je) zonder vrees

            Een heel mooie foto, maar inderdaad met een kleurzweem er in en een tikkeltje onscherp (van het verkleinen? gebruik dan BDSizer, te downloaden van deze website). Hier mijn versie:

            Beauty need only be a whisper
            Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST

            Comment


            • #7
              Re: Spook(je) zonder vrees

              Hey tmh,

              Misschien heb ik de foto inderdaad wat teveel verkleind, waardoor ze wat onscherper werd.

              Tnx voor die tip ivm BDsizer.
              Nikon D70s - Nikon 18-70/3,5-4,5 AF-S G DX IF-ED Nikkor - Nikon 80-200/2,8 AF D ED Nikkor
              Vosonic II+ VP2160 + 40GB Harddisk
              http://spaces.msn.com/on5us

              Comment

              Working...
              X