Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heleen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Heleen

    't Is de tijd van de communifotos he.
    Een shoot van deze namiddag tussen de regenbuien door hebben deze eenvoudige opzet opgeleverd...

    natwork.be

  • #2
    Re: Heleen

    Dit is een voorbeeld van een schitterende communiekaartje
    De foto's zijn spontaan, technisch perfect en de combinatie gelukt.

    Comment


    • #3
      Re: Heleen

      hoi Nat,

      heel mooie prent hoor voor communie !!!

      Ik hou wel niet van dat lettertype maar dat is perso smaak.

      maar foto is top hoor !!
      estamos llegando
      http://users.telenet.be/studiocamosci

      Comment


      • #4
        Re: Heleen

        Mooi kaartje, zonder veel tralala knap gedaan . mvg duindistel

        Comment


        • #5
          Re: Heleen

          Heleen omhoog laten kijken was een geniaal gedacht.
          Zalig kaartje

          Dixie
          ooit ... .

          Comment


          • #6
            Re: Heleen

            Meeeer dan dik in orde
            Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

            Comment


            • #7
              Re: Heleen

              Echt en ongemaakt.

              Comment


              • #8
                Re: Heleen

                vind deze erg mooi , leuk om te onthouden(voor mezelf) zo met die 2 kleine foto`s er bij .

                Comment


                • #9
                  Re: Heleen

                  Ik vind het ook zeer mooi, maar ik versta niet waarom iedereen twee kleine inzets plaatst op al die communicakaartjes.
                  De achtergrondfoto in dit voorbeeld is voor mij meer dan mooi genoeg om er niet nog 2 bij te plaatsen, die foto staat toch op zichzelf?
                  Of zie ik iets over het hoofd misschien, een ongeschreven wet ofzo?

                  ps: Ik ben niet zo voor het Comic Sans lettertype, dit wordt overal gebruikt als het geen Arial, Verdana of Tahoma mag zijn. Je komt dit tegenwoordig al tegen op officiële documenten van gemeentebesturen etc. Op dit kaartje valt het gelukkig wel mee, het blijft dan ook wat speels.
                  Instagram | The RX1 Files

                  Comment


                  • #10
                    Re: Heleen

                    Wooo - bedankt allemaal voor deze mooie reacties !
                    Het lettertype tja, ik moei mij daar niet meer mee. Er zijn er zoveel en "les gouts et les couleurs....".
                    Betreffende die 2 inzets (of zelfs 3 en 4 al gezien): Een foto zoals deze ontstaat niet zomaar. Daar is dus een shooting aan vooraf gegaan, en daar zijn heel wat fotootjes getrokken. Iemand die mij een beetje kent, weet dat ik gretig op de sluiterknop druk. Al dat geklik resulteert uiteindelijk in toch wel een paar "betere" foto's en ouders hebben het nu eenmaal moeilijk met kiezen. Ze willen die en die en ook die foto. Ik begeleid hen enkel een beetje. "Je moet toch een basis foto kiezen". En als je toch nog wat andere erbij wil, kies een basis foto met wat lege ruimte.. En dan kom je tot iets dergelijks... Ik heb 5 jaar geleden voor hetzelfde dillema gestaan voor mijn eigen zoon.... Een ongeschreven wet ? Neen, maar de ouders vinden het ongelooflijk leuk... Maar ik heb al kaartjes gemaakt met enkel een basis foto, of met slechts 1 inzet... Allemaal smaken en allemaal een beetje afhankelijk van de foto's die je ter beschikking hebt....
                    natwork.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Heleen

                      Oorspronkelijk geplaatst door Nat
                      Wooo - bedankt allemaal voor deze mooie reacties !
                      Het lettertype tja, ik moei mij daar niet meer mee. Er zijn er zoveel en "les gouts et les couleurs....".
                      Betreffende die 2 inzets (of zelfs 3 en 4 al gezien): Een foto zoals deze ontstaat niet zomaar. Daar is dus een shooting aan vooraf gegaan, en daar zijn heel wat fotootjes getrokken. Iemand die mij een beetje kent, weet dat ik gretig op de sluiterknop druk. Al dat geklik resulteert uiteindelijk in toch wel een paar "betere" foto's en ouders hebben het nu eenmaal moeilijk met kiezen. Ze willen die en die en ook die foto. Ik begeleid hen enkel een beetje. "Je moet toch een basis foto kiezen". En als je toch nog wat andere erbij wil, kies een basis foto met wat lege ruimte.. En dan kom je tot iets dergelijks... Ik heb 5 jaar geleden voor hetzelfde dillema gestaan voor mijn eigen zoon.... Een ongeschreven wet ? Neen, maar de ouders vinden het ongelooflijk leuk... Maar ik heb al kaartjes gemaakt met enkel een basis foto, of met slechts 1 inzet... Allemaal smaken en allemaal een beetje afhankelijk van de foto's die je ter beschikking hebt....

                      Goed verwoord Nat. Zo is dat hé :-)
                      klant is koning.
                      estamos llegando
                      http://users.telenet.be/studiocamosci

                      Comment


                      • #12
                        Re: Heleen

                        Mooiste kaartje dat ik hier al gezien heb!
                        Prachtige foto's, wow
                        Alleen zou ik ook een ander lettertype kiezen. Dan is het perfect!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Heleen

                          Eenvoud siert Nat.
                          Meer moet dat niet zijn.

                          Henri
                          lidnummer: BD0435BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Heleen

                            Oorspronkelijk geplaatst door iodario
                            Goed verwoord Nat. Zo is dat hé :-)
                            klant is koning.
                            Die inzetten zijn perfect man, maak je geen zorgen
                            We leven in de digitale tijden hé, 15jaar geleden gaf men een mapje met 3 foto's, nu maakt men montages....
                            dat lettertype is wel zo'n typisch windows lettertype, comic sans, heel veel gebruikt. Ik zie het ook liever anders. En wat schaduw, beavel.... Sober is ook mooi, maar hier mis ik wat contrast met de achtergrond.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Heleen

                              Picasso, je hebt gelijk. De letters zweven niet. Daarom maar ineens ook nog een ander lettertype en dan kom je tot dit :

                              natwork.be

                              Comment

                              Working...
                              X