Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Toekomst "Aperture" onzeker??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Toekomst "Aperture" onzeker??

    ThinkSecret weet te melden dat Apple het ontwikkelteam dat werkte aan de fotosoftware Aperture, heeft ontbonden.
    Een aantal van de ontwikkelaars zouden binnen Apple aan andere projecten gaan werken, maar anderen zijn bij het bedrijf vertrokken.
    Aperture is onlangs nog voorzien van een update waarbij de prijs bijna werd gehalveerd.
    Volgens gebruikers zou Aperture veel bugs bevatten en niet de vereiste functionaliteit bevatten voor professioneel gebruik.

    ...
    Begaat Apple hier een flater van formaat??
    Of is dit goed nieuws voor Adobe zijn Lightroom ??

    Bron: www.tweakers.net
    Nikon D70s en bijhorend speelgoed
    www.rocksolid.be

  • #2
    Re: Toekomst "Aperture" onzeker??

    Het blijkt maar weer eens dat je niet zomaar 1-2-3 een dergelijk product in de markt kunt zetten... zelfs niet als je er heel veel geld tegenaan gooit of zelfs een hele hype creeert zoals Apple met Aperture heeft gedaan.

    Comment


    • #3
      Re: Toekomst "Aperture" onzeker??

      Ik denk dat ze er met hun pet naar gooien. Apple heeft pas een 14tal dagen geleden de versie 1.1 van Aperture uitgebracht, waarom zouden ze het dan opdoeken ????

      Comment


      • #4
        Re: Toekomst "Aperture" onzeker??

        Ze doeken het niet op, ze gaan er alleen een ander team op zetten.

        Comment


        • #5
          Re: Toekomst "Aperture" onzeker??

          Oorspronkelijk geplaatst door Jazzaddict
          Ik denk dat ze er met hun pet naar gooien. Apple heeft pas een 14tal dagen geleden de versie 1.1 van Aperture uitgebracht, waarom zouden ze het dan opdoeken ????
          Er staat niet dat Apperture wordt opgedoekt. Het team dat aan het programma werkte is ontbonden en er zal een nieuw team moeten komen.

          Overigens zie ik weinig kansen voor Apple om een speler van betekenis te worden in die markt.

          Groeten, Miriam

          Comment


          • #6
            Re: Toekomst "Aperture" onzeker??

            Mij zal het in ieder geval worst wezen wat ze doen met Aperture, ik gebruik het niet en ben het ook niet van plan.

            Comment


            • #7
              Re: Toekomst "Aperture" onzeker??

              Het werkt toch enkel op Apple, dus valt heel de windows wereld er buiten... Niet bepaald een slimme zet lijkt me.
              Kijk naar Photoshop... Ik denk niet dat het zo groot was geworden had het enkel op Apple gewerkt.
              Nikon D70s en bijhorend speelgoed
              www.rocksolid.be

              Comment


              • #8
                Re: Toekomst "Aperture" onzeker??

                De onzin druipt hier weer van m'n (Apple)scherm...
                Nikon, Apple & Epson

                Comment


                • #9
                  Re: Toekomst "Aperture" onzeker??

                  Oorspronkelijk geplaatst door MacTheKnife
                  De onzin druipt hier weer van m'n (Apple)scherm...
                  Hoezoe? Heb je Aperture dan nog niet afgesloten? groeten, Miriam

                  Comment

                  Working...
                  X