Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iemand tips voor locatie?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • iemand tips voor locatie?

    Voor de communiefoto's van de kinderen dacht ik naar cadzand te gaan , heeft iemand nog tips voor andere interessante plaatsen voor mooie communiefoto's liefst in west of oostvlaanderen.
    Logic brings you from A to B,
    Photography brings you everywhere.

  • #2
    Re: iemand tips voor locatie?

    Waar cadzand ligt zou ik niet weten.

    Als het een jongen is die zijn communie doet is het misschien tof om foto's te maken met graffiti op de achtergrond.

    Voor een meisje misschien de speeltuin in de buurt nemen of een veld met bloemen.

    Dit zijn maar enkele tips é.

    Mvg...
    Nikon member..

    Nikon stuff met het nodige Nikkor en Sigma glas en klein grut..

    Comment


    • #3
      Re: iemand tips voor locatie?

      bv op het strand tussen blankenberge en wenduine, met de duien op de achtergrond en mss een paar met de zee op de achtergrond


      of anders in blankenberge zelf met de vuurtoren op de achtergrond
      Last edited by Joerig1970; 29 april 2006, 21:46.

      Met vriendelijke groeten
      Joeri

      Comment


      • #4
        Re: iemand tips voor locatie?

        Oorspronkelijk geplaatst door Joerig1970
        bv op het strand tussen blankenberge en wenduine, met de duien op de achtergrond en mss een drrl met de zee op de achtergrond


        of anders in blankenberge zelf met de vuurtoren op de achtergrond
        Cadzand is rechts gelegen naast Knokke maar dan de Nederlandse stranden
        Dus daar zijn ook duinen enz....
        Ben zelf indertijd ook naar Cadzand gereden omdat het in Knokke een te drukke boel was en niet rustig fototjes maken van de communiekant.

        Grts
        Formatje

        Comment


        • #5
          Re: iemand tips voor locatie?

          domein puyenbroeck in Wachtebeke, ik woon er 5min van, zou er graag ook foto's gaan nemen, maar het weer zit niet mee
          En "foto's met een dikke vest aan passen niet voor de uitnodiging van een lentefeest" volgens moeder de vrouw
          Maw, als er iemand een mooie binnenlocatie kent waar je kinderen iets spontaan kan /mag laten doen, laat maar horen.

          grtn,
          €*
          D5200 waarvan ik al een paar knopjes kan gebruiken

          Comment


          • #6
            Re: iemand tips voor locatie?

            Oorspronkelijk geplaatst door Euro*
            domein puyenbroeck in Wachtebeke, ik woon er 5min van, zou er graag ook foto's gaan nemen, maar het weer zit niet mee
            En "foto's met een dikke vest aan passen niet voor de uitnodiging van een lentefeest" volgens moeder de vrouw
            Maw, als er iemand een mooie binnenlocatie kent waar je kinderen iets spontaan kan /mag laten doen, laat maar horen.

            grtn,
            €*
            Weet niet direct iets zo in de onmiddlijke omgeving maar, zou mischien wel intresant zijn om te zeggen is het voor een jongen of een meisje .
            Het is maar een gedacht maar weet je nergens een garagen met wagens (gelijk welk merk) en daar vragen of je fotos mag maken voor communiekant.
            Moet er wel een zijn die een toonzaal heeft.
            Heb dat reeds gedaan voor iemand en die jongen en ouders vonden dat leuk en de garagist had er geen probleem bij.
            Gratis reclame zal deze gedacht hebben


            Grts
            Formatje

            Comment


            • #7
              Re: iemand tips voor locatie?

              Volgens mij vallen er in de Antwerpse haven ook wel mooie foto's te rapen. Het zou eens wat anders zijn dan de traditionele "park" achtergronden.

              Comment

              Working...
              X