Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kleine oproep

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kleine oproep

    Hallo iedereen.

    Op m'n site heb ik een hoop foto's staan.
    De een natuurlijk al beter als de andere.
    Maar... Om te weten welke precies beter is, heb je natuurlijk de mening van anderen nodig.
    Nu wil het toeval dat je op m'n site een score kan geven aan de foto's.

    Dus... Aan iedereen die zich geroepen voelt, ga en stem op mijn foto's
    http://www.rocksolid.be/coppermine/index.php?cat=12 => categorie kiezen => album kiezen => foto kiezen en stemmen maar
    Zo leer ik beter het verschil te zien tussen een goede en een echt goede foto.
    Ik heb namelijk al gemerkt dat m'n eigen beeld van een goede foto nogal kan verschillen van de rest van deze paneel

    Bedankt op voorhand
    Nikon D70s en bijhorend speelgoed
    www.rocksolid.be

  • #2
    Re: Kleine oproep

    je moet een foto bij showcase posten

    na verloop van tijd deel je je replys door je views.
    foto als spiegel of als venster?

    Comment


    • #3
      Re: Kleine oproep

      Nog ns even onder de aandacht brengen

      @ parakiet: Dat is nogal omslachtig vrees ik.
      Nikon D70s en bijhorend speelgoed
      www.rocksolid.be

      Comment


      • #4
        Re: Kleine oproep

        Dat heeft toch geen enkele zin? Smaken verschillen. Er zijn ook foto's (of bewerkingen) die ik mooi vind en die door anderen minder gewaardeerd worden (bijv. http://forum.belgiumdigital.com/show....php?t=109738). Moet ik daarvan leren en dus maar niet meer zulke foto's gaan maken? Ik dacht het toch niet.

        Oorspronkelijk geplaatst door JorisB
        Zo leer ik beter het verschil te zien tussen een goede en een echt goede foto.
        Ik kan op mijn site ook precies zien hoevaak een bepaalde foto bekeken wordt. Als er maar een klein stukje borst zichtbaar is schieten de scores omhoog. Dat zijn echt niet per se mijn beste foto's hoor.

        Comment

        Working...
        X