Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Problemen met lezen van het forum.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Problemen met lezen van het forum.

    Sinds een aantal dagen heb ik "storende" problemen als ik inlog op het forum.
    Ik moest de laatste maanden toch al steeds in- en uitloggen bij elk bezoek op BD omdat ik anders alle posten van de vorige keren er steeds bij kreeg zodat ik wel eens aan zo'n 20 "vernieuwde" pagina's kwam.
    Nu krijg ik eerst een aantal vernieuwde berichten en daarna steeds een stuk of 20 berichten met daar tussenin telkens de volgende tekst : Alle onderstaande onderwerpen zijn niet geüpdate sinds je laatste bezoek maar bevatten nog steeds ongelezen berichten.

    Overigens ik start met de optie "nieuwe berichten" in het menu en ik sluit af met "markeer forum als gelezen" waarna ik uitlog.

    Ligt dit aan mij of weet iemand de oplossing hiervoor want het is best wel storend om zo op het forum te surfen.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

  • #2
    Re: Problemen met lezen van het forum.

    Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers

    Overigens ik start met de optie "nieuwe berichten" in het menu en ik sluit af met "markeer forum als gelezen" waarna ik uitlog.
    Ook mijn te hanteren manier van werken om het houdbaar te doen blijven. Ik log wel niet automatisch aan!

    Alles lezen, snel op mark as read, en browser sluiten (of uitloggen erbij). De keer erna moet het goed werken. Misschien wordt er net gepost voor je forum als gelezen aanklikt.

    ps: dat slaat op het subforum die melding, dus enkel voor Abstract, of ... Niet op alles wat eronder komt...

    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


    Comment


    • #3
      Re: Problemen met lezen van het forum.

      ik check wel steeds een nadat ik 'markeer forums als gelezen' heb aangeduid door nog eens 'nieuwe berichten' te klikken alvorens ik afsluit.
      misschien is dat een optie?
      mm
      ∏__|_ ∏__|_
      "no rules, great shots"
      Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

      Comment


      • #4
        Re: Problemen met lezen van het forum.

        Voor alle duidelijkheid: je moet "markeer forums als gelezen" wel aanklikken indien je op de indexpagina met het overzicht van alle forums zit. Als je die optie aanklikt in bijvoorbeeld "Fotodiscussie", dan wordt enkel Fotodiscussie als gelezen aangegeven.
        Hombre

        Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

        Comment


        • #5
          Re: Problemen met lezen van het forum.

          Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
          Voor alle duidelijkheid: je moet "markeer forums als gelezen" wel aanklikken indien je op de indexpagina met het overzicht van alle forums zit. Als je die optie aanklikt in bijvoorbeeld "Fotodiscussie", dan wordt enkel Fotodiscussie als gelezen aangegeven.
          Klopt Willy, zo sluit ik ook af iedere keer opnieuw maar ik raak er nu wel al aan gewoon om het zo te doen maar als er wat geholpen kan worden graag.
          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

          Comment

          Working...
          X