Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog eens zaventem...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nog eens zaventem...

    eentje van afgelopen week...


    mvg
    Frans

  • #2
    Re: Nog eens zaventem...

    goed moment, zie graag wat actie bij vliegtuig/opnamen.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Nog eens zaventem...

      Lijkt me wat contrastrijk.
      450D en wat prullen

      Comment


      • #4
        Re: Nog eens zaventem...

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk
        goed moment, zie graag wat actie bij vliegtuig/opnamen.
        grt,bouk.
        Ja ik ook, gijzelingen en zo...

        Comment


        • #5
          Re: Nog eens zaventem...

          Mooie opname jammer van het grijze weer, heb ook een uurke aan 25L gestaan vorig weekend, maar 't was me te grauw en niet druk genoeg.

          Comment


          • #6
            Re: Nog eens zaventem...

            Oorspronkelijk geplaatst door Gégé
            Lijkt me wat contrastrijk.
            ja, op één of andere manier krijg ik ze niet zoals ik ze wil... denk dat ik één dezer eens wat tips ga vragen in bewerken...

            @ yowan-kenobi: afgelopen donderdag redelijk druk geweest.; maar allemaal klein grut... de big boy's gingen allemaal aan de andere kant landen.. waar natuurlijk zo'n mooie muur staat...

            maar ja... dan maar op deze manier... hoewel natuurlijk niet zo spectaculair.... de actie van 11/9 heeft zich (gelukkig) niet herhaald.

            Comment


            • #7
              Re: Nog eens zaventem...

              Oorspronkelijk geplaatst door snarfie
              waar natuurlijk zo'n mooie muur staat...
              Tja erg hé eigenlijk... Wat doen wij spotters daar in godsnaam verkeerd zodat men daar een 2 meter hoge afspanning plaatst aan die muur? Misschien heeft men bang dat sommigen sam missiles in hun bigma's proppen In elk geval vind ik het kl*te .

              Comment


              • #8
                Re: Nog eens zaventem...

                Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi
                Tja erg hé eigenlijk... Wat doen wij spotters daar in godsnaam verkeerd zodat men daar een 2 meter hoge afspanning plaatst aan die muur? Misschien heeft men bang dat sommigen sam missiles in hun bigma's proppen In elk geval vind ik het kl*te .
                Dat heeft idd te maken met de veiligheid. Sommige maatschappijen klagen dat ze niet kunnen zien of die fotograaf nu een lenskanon vast heeft of een antitankwapen. + demping van de geluidsoverlast voor de klagers
                Walter

                Comment


                • #9
                  Re: Nog eens zaventem...

                  Oorspronkelijk geplaatst door CTBke
                  + demping van de geluidsoverlast voor de klagers
                  Vroeger kon je gewoon aan die betonnen muur gaan staan, zodat je van redelijk hoog haast de volledige luchthaven kon overzien. Nu heeft men rond die muur nog eens een extra afspanning gezet. (ik kan me dan ook niet inbeelden dat die draad de geluidsoverlast beperkt, de spotters kl*ten, ja dat doen ze)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nog eens zaventem...

                    't is natuurlijk niet leuk, de muur was een zalige plek... Ik heb begrepen op luchtzak.be dat er ooit eens iemand van de muur gevallen zou zijn, heb het maar van horen zeggen... Maar veiligheid was naar het schijnt de grootste reden voor het afsluiten van de muur... Als er effectief een ongeval gebeurd zou zijn kan ik hier heel goed inkomen...
                    Tommy
                    My homepage : www.digitalviolence.be

                    Comment

                    Working...
                    X