Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

auteursrechten vrije muziek en sound effekten voor foto en filmreportages

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • auteursrechten vrije muziek en sound effekten voor foto en filmreportages

    Hallo,

    Zoek al een tijdje naar goeie websites of andere media waar ik rechtenvrije muziek,soundeffekten en andere kan vinden voor foto en film montages.
    Wie stuurt mij in de goede richting?

    Om misverstanden te vermijden :ik spreek hier niet van illegale bronnen, maar officiele bronnen waar je materiaal kunt vinden wat je zonder problemen kunt en mag gebruiken.

    Bedankt bij voorbaat.

    Frank.

    PS:hallo Mod: ben niet zeker of ik dit kwijt kan in dit forum?zoniet,graag hulp.Thx
    Fujifilm X-H1, Fujifilm X-T2, Fujifilm X-E2, XF 10-24 F4,XF 18-55 F2.8-4 ,XF 55-200 F3.5-4.8,XF 56 F 1.2, XF 23mm f/1.4, Godox AD200, Godox AD180.

  • #2
    Re: auteursrechten vrije muziek en sound effekten voor foto en filmreportages

    Bij Format c


    Royalty free music, Stock music for video, YouTube, movie trailer, video games. Instantly customize to any length. Royalty Free Music that fits!
    http://www.stich.be

    Comment


    • #3
      Re: auteursrechten vrije muziek en sound effekten voor foto en filmreportages

      je kan al aardig op weg met smartsound, maar de bibliotheken met muziek moet je wel eenmalig aankopen. Dit is de makkelijkste goedkope oplossing.

      er zijn speciaal voor dit doel CD's op de markt waar je eenmalig een eeuwigdurende gebruikslicentie voor kan kopen, maar zo een CDtje met licentie kost dan wel makkelijk 400 euro per CD

      ander schrijf je zelf je muziek als je ook muzikaal bent aangelegd, he

      Comment


      • #4
        Re: auteursrechten vrije muziek en sound effekten voor foto en filmreportages

        Even verplaatst naar een meer passend forumonderdeel.
        Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
        --------

        Comment


        • #5
          Re: auteursrechten vrije muziek en sound effekten voor foto en filmreportages

          Hallo Axat en Visio,bedankt voor jullie speedy reply.

          Ik heb inderdaad al verscheidene websites gezien die soortgelijke diensten leveren.De ene wat duurder dan de anderen (maar meestal duurder )
          Via een programma van de firma Magix kan je ook op hun online mediakataloog thema's kopen die nog een beetje aanvaardbaar zijn in prijs.

          Ik heb ook een firma (5things) gevonden die reuze mooie geanimeerde video achtergronden en special effects maakt.Ideaal voor een foto of video montage en de prijs valt ook nog mee als je het materiaal prive koopt en je materiaal niet commercieël verkoopt.

          @Visio,was het maar waar dat er in mij muzikale kwaliteiten verscholen waren,ik zou nogal geld verdienen om film -en andere muziek te maken.Nog beter dan in de popindustrie denk ik.Jammer maar helaas.

          @Axat

          Die smartsound kataloog is inderdaad de moeite waard.Wat een keus.
          Eerst nog een beetje sparen , denk ik

          In ieder geval,beide bedankt.

          Groetjes,

          Frank.

          @JLP.sorry voor het verkeerd plaatsen v/h berichtje.Kijk volgende keer beter uit
          Fujifilm X-H1, Fujifilm X-T2, Fujifilm X-E2, XF 10-24 F4,XF 18-55 F2.8-4 ,XF 55-200 F3.5-4.8,XF 56 F 1.2, XF 23mm f/1.4, Godox AD200, Godox AD180.

          Comment

          Working...
          X