Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotowedstrijd "Thuis in de stad" - 18 april tot 18 juni

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotowedstrijd "Thuis in de stad" - 18 april tot 18 juni

    Tot 18 juni loopt er in dertien centrumsteden van Vlaanderen een fotowedstrijd rond 5 thema's. Die thema's zijn 'Thuis in de stad', 'Natuur', 'Diversiteit', 'Stadsvernieuwing' en 'Leeftijden'. In iedere stad wordt in elk van de vijf categoriën een winnaar gelesecteerd.

    De deelnemende steden zijn Aalst, Brugge, Kortrijk, Oostende, Roeselare, Hasselt, Genk, Antwerpen, Turnhout, Gent, Sint-Niklaas, Leuven en Mechelen.

    De laureaten zien midden oktober hun stadsfoto in de kranten verschijnen. Er zal ook een fototentoonstelling worden opgezet met de winnende foto's. Als toemaatje krijgen de winnaars ook een workshop cadeau met topfotograaf Michiel Hendryckx, die gedurende twee groepssessies tips zal bijbrengen over fotografie.

    De winnaars worden na 2 juli persoonlijk verwittigd. Hun foto's zullen dienen voor de 'thuis in de stad campagne' en in alle kranten verschijnen. Telkens zal de naam van de winnende fotograaf worden gepubliceerd. Andere winnende foto's worden verzameld in een tentoonstelling. Meer info op: http://www.thuisindestad.be/html/fot...rijd/index.asp

    (Hint: de algemene vergadering van 28 mei gaat door in (de buurt van) Leuven...


    Groetjes,

    Evi
    Imagination is intelligence having fun.
    Piep!

  • #2
    Re: Fotowedstrijd "Thuis in de stad" - 18 april tot 18 juni

    Spijtig genoeg kan ik niet deelnemen...ik woon niet in de stad.
    Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

    Comment


    • #3
      Re: Fotowedstrijd "Thuis in de stad" - 18 april tot 18 juni

      Oorspronkelijk geplaatst door JanMetDePet
      Spijtig genoeg kan ik niet deelnemen...ik woon niet in de stad.
      why not ?

      A. Wie mag deelnemen?
      -

      In principe kan iedereen deelnemen.

      -


      We verwachten wel dat u een affiniteit hebt met de stad die u fotografeert. Dit wil zeggen dat u in deze stad woont, studeert, werkt of er vaak komt.
      --
      Play Drakensang - a free online mmorpg

      Comment


      • #4
        Re: Fotowedstrijd "Thuis in de stad" - 18 april tot 18 juni

        Oeps...inderdaad ...als je er vaak komt mag je ook meedoen. Eigenlijk wel een beetje domme zin, vind ik.
        Als ik een mooie foto heb van bijvoorbeeld Brugge (kom daar eigenlijk bijna nooit), dan kan ik nog stellen dat ik er elke dag voorbij kom.
        Alleszins...iedereen kan dus foto's nemen.
        Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

        Comment


        • #5
          Re: Fotowedstrijd "Thuis in de stad" - 18 april tot 18 juni

          Lees toch maar eens de algemene voorwaarden door, daar staat dat uw foto eigendom wordt van de organisator. Die krijgt alle rechten op je kunstwerkje....

          Comment


          • #6
            Re: Fotowedstrijd "Thuis in de stad" - 18 april tot 18 juni

            Ik doe niet mee, geen tijd.

            Jammer, maar een aantal andere BD leden wel heb ik al gezien

            Comment

            Working...
            X