Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opleiding digitale fotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Opleiding digitale fotografie

    Beste,

    Onze gemeente is op zoek naar een (beroeps)fotograaf die bereid is een opleiding te geven in digitale fotografie. Dit initiatief zou uitgaan van het gemeentebestuur, de gemeente is gelegen in Vlaams-Brabant, m.b. Herne.

    Kan iemand mij hierbij helpen?

    Thanks,
    Last edited by poele; 17 april 2006, 16:07.
    Canon 20D - canon EFS 18-55mm - speedlite 430EX

  • #2
    Re: Opleiding digitale fotografie

    Oorspronkelijk geplaatst door poele
    Beste,

    Onze gemeente is op zoek naar een (beroeps)fotograaf die bereid is een opleiding te geven in digitale fotografie. Dit initiatief zou uitgaan van het gemeentebestuur, de gemeente is gelegen in Vlaams-Brabant, m.b. Herne.

    Kan iemand mij hierbij helpen?

    Thanks,
    Kan je wat meer info geven? Data, aantal uren, inhoud van het curriculum...?
    Ook: infrastructuur en beschikbare middelen, aantal studenten, verwachtingen...

    Je vraag is wel heel erg summier.
    Fullator
    Fotostudio Candela Zone
    website: http://www.chronax.be
    website: http://www.marquisemodels.eu

    Comment


    • #3
      Re: Opleiding digitale fotografie

      Dat staat vrij. Het is een nieuw initiatief, waarvan ik weet dat er interesse voor bestaat. Ik dacht aan een 5 tot 10-tal lessen, datum aanvang is vrij te kiezen (ten laatste september) weliswaar 's avonds. Een zaal, projector en dergelijke zijn ter beschikking.
      Het aantal kan ik nog niet meedelen, maar een groep van max. 20 personen zou moeten kunnen worden samengesteld.
      Canon 20D - canon EFS 18-55mm - speedlite 430EX

      Comment


      • #4
        Re: Opleiding digitale fotografie

        Beste,

        Ik doe dit voor Oostkamp (West-Vlaanderen). De vraag was ook gekomen vanuit de gemeente die hiervoor is gaan aankloppen bij vormingplus. Vormingplus heeft dan contact opgenomen met mij. Zij regelen dan alles verder af (inschrijvingen, publiciteit, logistiek etc.). Vormingplus is actief over heel Vlaanderen dus wellicht kunnen zij jouw gemeente ook verder helpen.

        Comment


        • #5
          Re: Opleiding digitale fotografie

          Tja... ik woon daar op een scheet van, maar les geven zie ik mezelf nog niet doen hoor Ben 18, voor velen niet geloofwaardig, en ik mis toch ervaring

          Veel succes met het initiatief
          flickr

          Comment


          • #6
            Re: Opleiding digitale fotografie

            Kan u mij de gegevens van Vormingplus laten geworden?
            Dank bij voorbaat,

            By the way: Matthias ik heb al van uw werk mogen zien, recentelijk zelf op Pajotseparels, niet mis, beter, prachtig!
            Canon 20D - canon EFS 18-55mm - speedlite 430EX

            Comment


            • #7
              Re: Opleiding digitale fotografie

              Oorspronkelijk geplaatst door poele
              Dat staat vrij. Het is een nieuw initiatief, waarvan ik weet dat er interesse voor bestaat. Ik dacht aan een 5 tot 10-tal lessen, datum aanvang is vrij te kiezen (ten laatste september) weliswaar 's avonds. Een zaal, projector en dergelijke zijn ter beschikking.
              Het aantal kan ik nog niet meedelen, maar een groep van max. 20 personen zou moeten kunnen worden samengesteld.
              Bedankt voor je snelle antwoord. In principe ben ik geïnteresseerd voor 10 tot 20 lesuren, één- of tweemaal per week. Ik heb 32 jaar praktijkervaring in het onderwijs (normaalschool, universiteit en hoger instituut) en doe nu zowat 45 jaar aan fotografie. Ik kan begin september aanvangen.

              Mocht je meer informatie willen, dan kunnen we ons misschien over de details buigen. Stuur me dan een PM.
              Fullator
              Fotostudio Candela Zone
              website: http://www.chronax.be
              website: http://www.marquisemodels.eu

              Comment


              • #8
                Re: Opleiding digitale fotografie

                Hallo,
                Prijzen geef ik niet graag via mail maar je (ze? ) kunnen mij altijd bellen voor een andere afspraak.
                Ik heb een eigen cursus die zowel analoog als digitaal doet voor beginners.
                Ook basis beeldbewerken enz... heb ervaring en kan faktuur leveren

                Roland Briers

                0486/396573

                roland@briers.org

                Comment


                • #9
                  Re: Opleiding digitale fotografie

                  Poele,
                  In Lokeren is er vorig jaar een cursus digitale fotografie gegeven door Lukas Roels. Hij werkt voornamelijk samen met gemeentebesturen en culturele centra, maar is daarenboven ook beroeps. Waarom niet even contact opnemen? Toffe kerel, heel interessante lessen. Zijn HTTP adres: http://spaces.msn.com/digitallukasroels/
                  Groeten, Roblan

                  Comment


                  • #10
                    Re: Opleiding digitale fotografie

                    OK, allen bedankt, ik neem later met iedereen kontakt op. Als er nog tips zijn, niet aarzelen ze door te sturen, we kunnen er allen alleen beter en slimmer van worden.
                    Canon 20D - canon EFS 18-55mm - speedlite 430EX

                    Comment

                    Working...
                    X