Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ploegenwerk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ploegenwerk

    Ik heb al verschillende SD's aan mijn neus zien voorbijgaan omdat ik in een 5-ploegenstelsel werk,3 op de 5 weekends werk ik,en ben tijdens de weekdagen dan thuis.We kunnen deze thread dus gebruiken om je naam achter te laten,om van hieruit dan eventueel kunnen af te spreken om tijdens de weekdagen,wanneer we thuis zijn,een mini SD te organizeren.Andere ideeën omtrent dit onderwerp zijn meer dan welkom.

    Greetz Pixelpainter.
    I like it raw......with Nikon stuff

    http://www.pixelpainter.be/

  • #2
    Re: Ploegenwerk

    Join the club ik werk 3 weekends en dan 1 thuis en zo verder en zo ...........
    Ik doe dit nu reeds 19Jaar en weet dat men niets kan regelen in de weekends

    Maar ik zou mijn vrije dagen in de week niet willen inruilen voor een weekend wij kunnen in de week altijd op ons gemak boodschappen doen en als je kijkt in welke omstandigheden dit in de weekends moet gebeuren

    En van het woon werk verkeer heb ik ook nooit last

    Comment


    • #3
      Re: Ploegenwerk

      Ik sluit me ook bij de club aan

      Werk zelf ook 3 van de 4 weekenden. Draai vrijwel geen dagdiensten , en dus werk ik veelal in de avond en nachturen.En dus is het voor mij ook schier onmogelijk om naar een SD te gaan

      En toch zou ik deze werktijden niet meer willen missen. Wat is er nu lekkerder om op een mooie doordeweekse dag , in alle rust , de natuur in te kunnen trekken met je camera en je lekker te ontspannen.

      In de weekeinden is het vaak toch al een heel stuk drukker , met alle gevolgen vandien.

      Nee , laar mij maar lekker ploegendiensten draaien
      Last edited by Hanske; 17 april 2006, 11:49.
      Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
      Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

      Comment


      • #4
        Re: Ploegenwerk

        Oorspronkelijk geplaatst door Hanske
        Ik sluit me ook bij de club aan

        Werk zelf ook 3 van de 4 weekenden. Draai vrijwel geen dagdiensten , en dus werk ik veelal in de avond en nachturen.En dus is het voor mij ook schier onmogelijk om naar een SD te gaan

        En toch zou ik deze werktijden niet meer willen missen. Wat is er nu lekkerder om op een mooie doordeweekse dag , in alle rust , de natuur in te kunnen trekken met je camera en je lekker te ontspannen.

        In de weekeinden is het vaak toch al een heel stuk drukker , met alle gevolgen vandien.

        Nee , laar mij maar lekker ploegendiensten draaien
        idd,werk ook 3 van de 4 weekends.en idd,ploegen draaien kan soms lastig zijn, maar als nen mens dan thuis is,is het tenminste rustig overal.
        en zoals hierboven gezegd,wat is er nu beter of op een rustige manier de natuur te kunnen intrekken met je camera.
        website: www.stijnboelens.com

        Comment


        • #5
          Re: Ploegenwerk

          Ik werk momenteel 2 van de 5 weekends maar binnenkort wordt dit 3/4. het heeft zijn nadelen, maar ook zijn voordelen. Ik kan vrije weekdagen best gebruiken dus laat mij maar werken in het weekend.
          Ik heb wel intresse om eens iets mee te doen als het past in mijne werkrooster.

          greetz

          Comment


          • #6
            Re: Ploegenwerk

            werk niet in ploegen, maar ben wel "vrij" in de namiddag tijdens de week, dus voor mij mag dat ook al eens in de week zijn
            linda

            Comment


            • #7
              Re: Ploegenwerk

              werken das verleden tijd : retired:
              inderdaad de meeste SD gaan op zondag door en dit is nog al eens de dag dat het kleinkind langs komt ,wat ik zeker niet wil missen.
              Shooting days in de week

              Comment

              Working...
              X