Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Medewerker

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Medewerker

    beste lezers,

    Ik zou graag als medewerker van een krant, dagblad, magazine werken ivm
    Atletiek.
    Ik ben al een tijdje op zoek maar vindt nergens iets.
    Kunnen julie mij helpen?
    Alvast bedankt

    Greets,
    Runner
    http://www.volhardingstekene.be

  • #2
    Re: Medewerker

    dit hoort niet echt thuis onder het topic sport vandaar verhuis ik het naar algemeen

    moderator Bjokke

    Comment


    • #3
      Re: Medewerker

      De meeste foto's in die dagbladen komen van freelance fotografen. Beter gezegd: bv. HLN "huurt" een fotograaf in en zegt: "voor prijs *** maak jij voor mij *** foto's".

      Ik denk dat er wel enkele uitzonderingen bestaan, maar dat freelance eerder regel is.
      Canon EOS 50D | Canon EF 70-200 F4 L USM | Canon EF 400 F5.6 L USM | Canon EF 16-35 F2.8 L USM II | Canon EF 85 F1.8 USM | Canon EF 50 F1.4 USM | Canon Speedlite 430EX | LowePro Computrekker Plus AW

      Comment


      • #4
        Re: Medewerker

        Oorspronkelijk geplaatst door Jense
        De meeste foto's in die dagbladen komen van freelance fotografen. Beter gezegd: bv. HLN "huurt" een fotograaf in en zegt: "voor prijs *** maak jij voor mij *** foto's".

        Ik denk dat er wel enkele uitzonderingen bestaan, maar dat freelance eerder regel is.
        Enige tips om aan freelance jobs te geraken?

        A--
        Pentax K-5 - Pentax-DA WR 1:3.5-5.6 SMC - Pentax F 1:1.4 50mm - Pentax-FA 80-320mm 1:4.5-5.6 SMC - Pentax-M 1:1.4 50mm - Tamron 18-250mm 1:3.5-6.5 - Metz 58 af-1

        Comment


        • #5
          Re: Medewerker

          tip 1) zorgen dat je een goeie portfolio hebt (zonder referenties geraak je nergens)

          tip 2) zorgen dat je mensen kent (om die referenties onder hun neus te duwen )

          tip 3) zorgen dat je jezelf kan verkopen

          als dat allemaal goed zit...dan geraak je'r wel
          some toys 4 big boys
          http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

          Comment


          • #6
            Re: Medewerker

            Eerste vereiste: foutloos schrijven ... ik vindt ???
            | Nikon D70 | Nikkor 18-70 3.5-4.5GED | Nikkor 70-300 4-5.6G | SB800 | PD70X | Manfrotto 680B | Velbon VS3 | Minolta Dynax7xi | Minolta AF28-105xi | Minolta 3500xi | Cokin filters | lampjes, softbox, parapluutjes | Appeltjes om te verwerken |

            Comment

            Working...
            X