Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto' s laten afdrukken...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto' s laten afdrukken...

    Hoi iedereen

    Ik heb gisteren m'n Sony DSC-P9 aangekregen en al volop aan het experimenteren geweest.

    Nu zou ik graag ook m'n foto' s willen laten afdrukken bij 'n fotohandelaar. Maar ik hoorde ook al zeggen dat je deze online kan uploaden, en dan enkele dagen nadien ophalen bij je fotohandelaar.

    Nu is mijn vraag: hebben jullie ervaringen met dit online bestellen? En zo ja, welke raden jullie me aan (rekening houdend met de prijs, want ik ben maar een student).

    Aleen voor Fuji heb ik niet zo'n voorkeur wat kleuren betreft. Ik kan me nog niet zo "fotografisch" uitdrukken (ben 'n newbie op dit vlak) maar toen we vroeger ooit een "analoog" filmpje lieten ontwikkelen en afdrukken bij Fuji vond ik de kleuren echt niet mooi.

    Alvast bedankt voor jullie reacties!

    Groetjes,

    Tsjiebie

  • #2
    Hallo Tsjiebie, er zijn er verschillende. Het best kun je een search doen in Algemeen denk ik. Dan zul je er heel wat vinden met de ervaringen van de gebruikers erbij.
    Succes !!!
    Hannie

    Comment


    • #3
      op http://digitale-fotografie.2link.be staan de verschillende afdrukservices mooi bij elkaar. Gemakkelijk om die allemaal eens te bekijken.

      Comment


      • #4
        Om een heel lang verhaal kort te maken heb ik de beste ervaring met Elka Color. Zeker niet de goedkoopste maar wel kwalitatief de beste.
        Fujiprint zijn ook goed en beter koop.
        Take care ! - Fuji S2 Pro - http://www.tribal69.be

        Comment


        • #5