Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lenzen huren ... waar, hoe duur, hoe lang ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lenzen huren ... waar, hoe duur, hoe lang ?

    Weet er iemand waar je lenzen kan huren, hoeveel dit kost en voor welke termijnen dat mogelijk is ?

    Ik ben op zoek naar een goede tele (300mm of meer, f/4 of minder). Aangezien je van de prijs van die dingen niet echt vrolijk wordt zou ik die graag uitgebreid kunnen testen alvorens tot eventuele aankoop over te gaan.

    Met dank,
    TravelToy
    www.christian-bailleul.be | Blog

  • #2
    Re: Lenzen huren ... waar, hoe duur, hoe lang ?

    Kijk hier is: http://www.marktplaats.nl/index.php?...%3Fui%3D329023
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Lenzen huren ... waar, hoe duur, hoe lang ?



      Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
      Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

      Comment


      • #4
        Re: Lenzen huren ... waar, hoe duur, hoe lang ?

        Ik vermoed (uit je profile) dat het voor Nikon is? Ik heb een 300/4 AF (niet AFS). Als je wil mag je die wel eens komen uitproberen (Antwerpen).
        Kris.

        Oorspronkelijk geplaatst door TravelToy
        Weet er iemand waar je lenzen kan huren, hoeveel dit kost en voor welke termijnen dat mogelijk is ?

        Ik ben op zoek naar een goede tele (300mm of meer, f/4 of minder). Aangezien je van de prijs van die dingen niet echt vrolijk wordt zou ik die graag uitgebreid kunnen testen alvorens tot eventuele aankoop over te gaan.

        Met dank,
        TravelToy

        Comment


        • #5
          Re: Lenzen huren ... waar, hoe duur, hoe lang ?

          @ krisd : bedankt voor het aanbod. De 300 f/4 interesseert me inderdaad, al zou ik zeker de AF-S versie kopen.

          Als het spaarvarken wat vetter is en de tijd om de knoop door te hakken nadert zal ik zeker eens terug contact opnemen en op je voorstel ingaan.

          Met dank,
          TravelToy.
          www.christian-bailleul.be | Blog

          Comment


          • #6
            Re: Lenzen huren ... waar, hoe duur, hoe lang ?

            Oorspronkelijk geplaatst door TravelToy
            @ krisd : bedankt voor het aanbod. De 300 f/4 interesseert me inderdaad, al zou ik zeker de AF-S versie kopen.

            Als het spaarvarken wat vetter is en de tijd om de knoop door te hakken nadert zal ik zeker eens terug contact opnemen en op je voorstel ingaan.

            Met dank,
            TravelToy.
            Da's goed! Vergeet niet... als je de AFS versie wil (die ik ook wel zou lusten trouwens!) moet je er nog wel 150 à 200 euro bijtellen voor een deftige statiefaansluiting .
            Kris

            Comment


            • #7
              Re: Lenzen huren ... waar, hoe duur, hoe lang ?

              Groothandel en verdeler van Elinchrom studioflitsen, eigen hersteldienst en belevingsruimte. Wij verzorgen zowel verhuur en verkoop van fotomateriaal evenals verhuur...

              Comment

              Working...
              X