Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraagje over BD

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vraagje over BD

    Ik had geen flauw benul waar ik dit anders moest posten, dus doe ik het hier maar ^_^. Ik ben hier een heellleee tijd niet geweest, maar wil toch hier weer eens wat foto's posten! Maar nu vroeg ik mij af. Ik heb een foto, maar deze heb ik ook bewerkt, één zwart/wit en nog één met een lagere verzadiging. Ik wil graag meningen van de leden hier krijgen over welke zij dan de beste vinden, maar waar kan ik dit posten? Ik heb namelijk geen idee, vooral omdat de regeltjes zo streng zijn XD.

    Dit zijn vooral meningen die ik wil krijgen omdat ik aan mijn eindportfolio werk en ook omdat ik binnenkort selectie moet doen om op het HBO te worden aangenomen (hoger beroepsonderwijs voor de Belgen onder ons ). Dus wat hulp en meningen van mede fotografen is dan wel gewenst.

    Dankje voor antwoorden

    ~Hilda
    I create, therefore I exist

    D3200 - AF-S Nikkor 18-105mm 3.5-5.6, AF-S Nikkor 50mm 1.8, SB700

  • #2
    Re: Vraagje over BD

    In fotodiscussie mag je maar één foto posten. Ter vergelijking mag een tweede toegevoegd worden als het om (ongeveer) dezelfde foto gaat, met eventueel een lichte bewerking, schakering in licht, scherpte ....

    In showcase mag je 3 foto's posten (al of niet gerelateerd) en je kan uitdrukkelijk vragen om een mening van de bezoekers.

    Comment


    • #3
      Re: Vraagje over BD

      Heel erg bedankt, dat heldert alweer een paar dingen op, dan doe ik dat maar .

      *gaat foto's uploaden en posten*
      I create, therefore I exist

      D3200 - AF-S Nikkor 18-105mm 3.5-5.6, AF-S Nikkor 50mm 1.8, SB700

      Comment

      Working...
      X