Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vraagprijs ?????

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vraagprijs ?????

    Vraagprijs Coolpix 5700?
    Last edited by stroedel; 16 april 2006, 15:49.
    Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

  • #2
    Re: vraagprijs ?????

    ah mijn oud toestel zie

    ik heb er dik 2 jaar plezier aan beleefd
    kostte mij in oktober 2002 nog €1450 en voor 't geld dat ge daarvoor nog kunt vragen, gaf ik em liever aan mijn zus

    vorig jaar heb ik em nog gebruikt op skivakantie in Les 2 Alpes
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

    Comment


    • #3
      Re: vraagprijs ?????

      370 € ? correcte prijs?
      Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

      Comment


      • #4
        Re: vraagprijs ?????

        Oorspronkelijk geplaatst door stroedel
        370 € ? correcte prijs?
        't Is nu wel ver Pasen maar alla. Staan nieuw op Ebay aan 289 €.
        Natuurlijk, een goede prijs is wat de gek ervoor geeft zeggen ze altijd
        fotosite

        Comment


        • #5
          Re: vraagprijs ?????

          Mijn advies: ofwel bijhouden of wel schenken een iemand die U dierbaar is !

          MVG, Jeff
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

          Comment


          • #6
            Re: vraagprijs ?????

            Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357
            Mijn advies: ofwel bijhouden of wel schenken een iemand die U dierbaar is !

            MVG, Jeff
            Goed advies en persoonlijk zou ik hem bijhouden. Een backuptoestel is nooit overbodig, al ware het maar voor als je body eens binnen moet en je een paar weken zonder zit.
            fotosite

            Comment


            • #7
              Re: vraagprijs ?????

              ga naar www.marktzoeker.nl (zoekt in veel 2ehands sites) en zoek op "coolpix 5700"

              onderzoek de vraagprijzen en kijk vooral of er ook geboden wordt. eventueel kun je de aanbieder mailen/bellen en vragen of het een succes is geworden

              bij http://www.speurders.nl/fotografie/d...doos_350_.html
              deze advertentie is deftig geboden. wellicht heeft de aanbieder nog gegevens van de andere bieders.

              het blijft een beetje een momentopname.

              persoonlijk denk ik dat 250 max haalbaar is en dan sluit ik me bij voorlaatste spreker aan: houden als back-up (of meenemen naar diefstal gevoelige plekken)
              het is helemaal niet zeker of jij wel ziet wat ik zie.
              Telecaster weblog
              km5D, sigma 70-200 2.8 ex dg apo, 50mm 1.4 en nog zo'n kitlens

              Comment


              • #8
                Re: vraagprijs ?????

                iemand enig idee van de werking van de fliter SB-50DX met een D50 van nikon?
                Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

                Comment


                • #9
                  Re: vraagprijs ?????

                  Even verplaatst naar een meer passend forumonderdeel.
                  Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
                  --------

                  Comment


                  • #10
                    Re: vraagprijs ?????

                    Oorspronkelijk geplaatst door stroedel
                    iemand enig idee van de werking van de fliter SB-50DX met een D50 van nikon?
                    ik heb vorige week mijn sb-50dx eens getest op de d50 van een vriend. Werkt dus enkel volledig manueel en de flitser ging altijd af op vol vermogen. We hebben er geen enkele deftige foto mee kunnen maken. Ik denk dat je het best uitkijkt naar een sb600/800 en je flitser met je cp5700 weg doet.
                    Jeroen || OM-D EM-5

                    Comment


                    • #11
                      Re: vraagprijs ?????

                      Oorspronkelijk geplaatst door Jedec
                      ik heb vorige week mijn sb-50dx eens getest op de d50 van een vriend. Werkt dus enkel volledig manueel en de flitser ging altijd af op vol vermogen. We hebben er geen enkele deftige foto mee kunnen maken. Ik denk dat je het best uitkijkt naar een sb600/800 en je flitser met je cp5700 weg doet.
                      dan moet je je flits wel goed instellen hee
                      foto als spiegel of als venster?

                      Comment

                      Working...
                      X