Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SK8nutz tour

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SK8nutz tour

    Nee, geen muzikanten deze keer, wel een paar skaters en geloof me ... da's heel andere koek dan concerten !
    Tips zijn dan ook meer dan welkom.

    Er waren ongetwijfeld nog enkele BD'ers maar heb nog geen foto's gezien.





    Groetjes

    Lukathi

  • #2
    Re: SK8nutz tour

    cool , den derde heeft mijn voorkeur

    Comment


    • #3
      Re: SK8nutz tour

      Ik was het ook nog aan het overwegen om af te komen.
      Maar toen herinnerde ik me dat ik in "d'Ardennen zat"

      rgds,

      Jonas
      Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
      Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

      Comment


      • #4
        Re: SK8nutz tour

        Nr 2 is echt geweldig !!
        HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
        Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

        Comment


        • #5
          Re: SK8nutz tour

          zeer knappe opnames vollop aktie. Volledig voor te vinden

          Comment


          • #6
            Re: SK8nutz tour

            toffe actionshoot Luc
            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

            Comment


            • #7
              Re: SK8nutz tour

              Ik vind ze mooi Luc !!
              Canon EOS 1D-mkIII, 15mm fish-eye f/2.8, 16-35mm f/2.8 L, 24-70mm f/2.8 L, 50mm f/1.4, 70-200mm f/2.8 L IS, 400mm f/4.0 DO IS

              Comment


              • #8
                Re: SK8nutz tour

                Oorspronkelijk geplaatst door Lukathi
                Nee, geen muzikanten deze keer, wel een paar skaters en geloof me ... da's heel andere koek dan concerten !
                Tips zijn dan ook meer dan welkom.

                Er waren ongetwijfeld nog enkele BD'ers maar heb nog geen foto's gezien.
                idd ik was er ook en the judge ook
                www.janskyphotography.be bij event reports onder snickers hasselt
                fotos zijn wel leuk, maar bij skateboardfotografie gaat het meestal om de timing... ga anders eens kijken op mijn fotos of andere boekskes gelijk sidewaymag gratis e book
                voor de rest moet je best zien dat de skater er volledig opstaat en het toestel ook dus de landing en de plaats vanwaar hij komt, ook al is het maar een klein stukje foto...

                voor iemand die het nog niet vaak heeft gedaan vind ik het wel geslaagd
                2e is zeer goed!
                mooi effect ook

                greetz J

                Comment


                • #9
                  Re: SK8nutz tour

                  Oorspronkelijk geplaatst door janDX
                  idd ik was er ook en the judge ook
                  www.janskyphotography.be bij event reports onder snickers hasselt
                  fotos zijn wel leuk, maar bij skateboardfotografie gaat het meestal om de timing... ga anders eens kijken op mijn fotos of andere boekskes gelijk sidewaymag gratis e book
                  voor de rest moet je best zien dat de skater er volledig opstaat en het toestel ook dus de landing en de plaats vanwaar hij komt, ook al is het maar een klein stukje foto...

                  voor iemand die het nog niet vaak heeft gedaan vind ik het wel geslaagd
                  2e is zeer goed!
                  mooi effect ook

                  greetz J
                  Thanks J !

                  Mooie foto's op je site.

                  Bedankt voor de tips.
                  Ik heb een aantal foto's waar het toestel/landing en plaats op staan maar vond persoonlijk dat er teveel "afleiding" was, vandaar dat ik voor "beperkter" shots ging !
                  Maar ja, het was de eerste keer dus weer wat geleerd !
                  Als zich de gelegenheid voordoet ga ik dit zeker nog eens proberen. (Kapermolen Hasselt is vlakbij dus ...)
                  Groetjes

                  Lukathi

                  Comment

                  Working...
                  X