Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD gadgets !!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • BD gadgets !!!

    Voor diegene die zelden of nooit in mededelingen kijken, de BD gadgets zijn er weer, en ook de zeer fraaie BD straps.

    http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=106633

    We moeten natuurlijk wel de 50 kunnen halen.
    Groeten Omega.

    www.digiwaart.nl

  • #2
    Re: BD gadgets !!!

    En ze hebben er nog 12 te kort om te kunnen bestellen,allé het mogen er meer zijn ook zenne.
    mvg FrançoisVM
    Canon 7D

    Comment


    • #3
      Re: BD gadgets !!!

      Bovenaan in de menu onder VZW en daaronder Gadgets kan je ook terecht.

      Comment


      • #4
        Re: BD gadgets !!!

        zo'n strap heb ik al, nu nog een petje
        Schrijf me dus maar in

        Comment


        • #5
          Re: BD gadgets !!!

          Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi
          zo'n strap heb ik al, nu nog een petje
          Schrijf me dus maar in
          Druk eens op het knopje VZW, daarna op GADGETS
          en dan wordt je bestelling opgenomen.

          Graag via de hogernoemde weg om vergissingen te vermijden.

          Comment


          • #6
            Re: BD gadgets !!!

            Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi
            zo'n strap heb ik al, nu nog een petje
            Schrijf me dus maar in

            Velen twijfelen blijkbaar over de strap en zien niet in waarom ze de bestaande zouden vervangen... Mij moet je niet overtuigen, maar om er een te hebben moeten er nog 10 mensen inschrijven...

            Zou je voor ons niet eens uw ervaringen kunnen omschrijven?
            Veelgestelde vragen zijn blijkbaar lengte en kwaliteit tov een bestaande Canon/Nikon strap.

            Comment


            • #7
              Re: BD gadgets !!!

              -omdat die straps van nikon en canon als een mes in je nek snijden als je je camera iets te lang rond je nek hebt hangen.
              =>deze is veel dikker (breedte én dikte) en zijn van een soort mousse
              -omdat deze straps elastiekerig (kweet niet hoe het beter te omschrijven) zijn. Ze absoberen dus de schokken van je camera rond je nek als je wandelt.

              Echt een must dus in mijn ogen. Ik zou hem niet meer kunnen missen
              [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

              Comment


              • #8
                Re: BD gadgets !!!

                Oorspronkelijk geplaatst door OlivierV
                Velen twijfelen blijkbaar over de strap en zien niet in waarom ze de bestaande zouden vervangen... Mij moet je niet overtuigen, maar om er een te hebben moeten er nog 10 mensen inschrijven...

                Zou je voor ons niet eens uw ervaringen kunnen omschrijven?
                Veelgestelde vragen zijn blijkbaar lengte en kwaliteit tov een bestaande Canon/Nikon strap.
                Neopreen bovenstuk met stretch eigenschappen. om het simpel te zeggen : da rekt een beetje. Vangt dus alle schokken op. Het bovenstuk is ergonomisch gesneden, met een rechte en een halfronde kant, hangt dus perfect op de schouder. Het middenstuk klikt eruit om de plaats te besparen als je de body in ee holster steekt. Snijdt van geen kanten in mijn hals, zoals de straps van nikon wel doen (en geloof me : met een 50-500 erop snijden die). Zeer soepel en niet keihard zoals de Nikon straps. Voldoende lang om over mijn schouder op mijn rug te hangen, één arm erbij te nemen en gans het zootje toch nog te kunnen doorschuiven en een foto te nemen als ik plots iets opmerk. Het draagstuk is voorzien van plastic noppen zodat het niet gaat schuiven op je schouder.
                Voldoende reden om te veranderen ?
                fotosite

                Comment


                • #9
                  Re: BD gadgets !!!

                  Oorspronkelijk geplaatst door elsan
                  Neopreen bovenstuk met stretch eigenschappen. om het simpel te zeggen : da rekt een beetje. Vangt dus alle schokken op. Het bovenstuk is ergonomisch gesneden, met een rechte en een halfronde kant, hangt dus perfect op de schouder. Het middenstuk klikt eruit om de plaats te besparen als je de body in ee holster steekt. Snijdt van geen kanten in mijn hals, zoals de straps van nikon wel doen (en geloof me : met een 50-500 erop snijden die). Zeer soepel en niet keihard zoals de Nikon straps. Voldoende lang om over mijn schouder op mijn rug te hangen, één arm erbij te nemen en gans het zootje toch nog te kunnen doorschuiven en een foto te nemen als ik plots iets opmerk. Het draagstuk is voorzien van plastic noppen zodat het niet gaat schuiven op je schouder.
                  Voldoende reden om te veranderen ?
                  Bij Canon is dat van zelfde laken een broek hé,'s avonds ne zere nek.
                  En wat kan mij dat nu schelen,dat ze niet van ver kunnen zien dat ik een Eos Canon heb,ben ook niet fanatiek zenne.
                  Zie dat die van Nikon me vies bezien.
                  Het is daarmee dat ik van in het begin eentje besteld heb......zijn er sommige die geen twee kunnen gebruiken.

                  edit: ik heb me ook laten wijs maken dat zo'n nieuwe riem van Canon wel meer dan 50 euro kost.
                  Last edited by Cois; 13 april 2006, 09:18.
                  mvg FrançoisVM
                  Canon 7D

                  Comment


                  • #10
                    Re: BD gadgets !!!

                    waarom een pet? met zon klak aan kan ik géén foto's nemen zenne..

                    de strap ernstig aant overwegen, 80-400vr weegt ook wat
                    foto als spiegel of als venster?

                    Comment


                    • #11
                      Re: BD gadgets !!!

                      Oorspronkelijk geplaatst door parakiet
                      waarom een pet? met zon klak aan kan ik géén foto's nemen zenne..

                      de strap ernstig aant overwegen, 80-400vr weegt ook wat
                      Maar het is wel voor 17 april dat ze het moeten weten hé,want anders gaat de bestelling niet door naar het schijnt.
                      Een pet heb ik ook besteld en ik draag geen,dat kan ik wel eens overwegen want mijn haar begint te minderen....
                      Als je foto's neemt kun je die pet ook anders omzetten.
                      mvg FrançoisVM
                      Canon 7D

                      Comment


                      • #12
                        Re: BD gadgets !!!

                        Oorspronkelijk geplaatst door parakiet
                        waarom een pet? met zon klak aan kan ik géén foto's nemen zenne..

                        de strap ernstig aant overwegen, 80-400vr weegt ook wat
                        Zonder u te willen dwingen: Niet overwegen, doen! Maandag is het te laat... Niet alleen voor u, voor allemaal

                        Comment


                        • #13
                          Re: BD gadgets !!!

                          Maar als men niet aan het "noodzakelijke" aantal komt dan kan BD die 10 stuks op voorraad nemen. Er zijn altijd weer nieuwe (of oude die de boot gemist hebben) BD-ers die straks weer gaan vragen naar zo'n ding.
                          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                          Comment


                          • #14
                            Re: BD gadgets !!!

                            Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers
                            Maar als men niet aan het "noodzakelijke" aantal komt dan kan BD die 10 stuks op voorraad nemen.
                            De reserve voor BD was al berekend ... vanaf die 50 bestellingen .
                            Als het aantal bestellingen van vandaag nog verdubbelt, dan halen we de 50 nog voor 17 april.

                            Comment


                            • #15
                              Re: BD gadgets !!!

                              had de strap enkele min na men posting besteld
                              foto als spiegel of als venster?

                              Comment

                              Working...
                              X