Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Beuckelaer - Nikon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De Beuckelaer - Nikon

    Heeft er iemand een idee wanneer De Beuckelaer zijn contract eindigt met Nikon?

  • #2
    Re: De Beuckelaer - Nikon

    Ik vindt ook dat niet veel officieel medegedeeld wordt, voor iets dat toch wel belangrijk is.
    Enigste info die ik op internet gevonde heb is deze




    ,waarbij dan toch 1 link uit de nikon familie.

    Jo.
    A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
    Nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: De Beuckelaer - Nikon

      Oorspronkelijk geplaatst door jwllms
      Ik vindt ook dat niet veel officieel medegedeeld wordt, voor iets dat toch wel belangrijk is.
      Enigste info die ik op internet gevonde heb is deze




      ,waarbij dan toch 1 link uit de nikon familie.

      Jo.
      Het werd met een rondschrijven meedegedeeld aan de dealers.

      Comment


      • #4
        Re: De Beuckelaer - Nikon

        Oorspronkelijk geplaatst door jwllms
        Ik vindt ook dat niet veel officieel medegedeeld wordt, voor iets dat toch wel belangrijk is.
        Doe je dan veel zaken met ze? Voor de eindgebruiker is het toch helemaal niet van belang wie wat levert. In Nederland wordt een groot deel van de Nikon-apparatuur al via Holst aan de dealers geleverd. Geen hond die in de gaten heeft of een dealer de spullen via Inca of via Holst inkoopt.

        Groeten, Miriam

        Comment


        • #5
          Re: De Beuckelaer - Nikon

          Volgens onze lokale fotoboer zou de verdeling eind van deze maand ophouden. Daarna zal alles via NL lopen.
          D700, 24-70mm f:2.8, 70-200mm f:2,8, 50mm f1:8,
          SB600, Slingshot AW100

          Comment


          • #6
            Re: De Beuckelaer - Nikon

            Oorspronkelijk geplaatst door ccf
            Heeft er iemand een idee wanneer De Beuckelaer zijn contract eindigt met Nikon?
            Als ik het goed heb is het nu in mei.
            Marc

            Nikon D50 + Nikkor AF-S DX 18-70mm f3.5-4.5 ED + Tamron 70-300+1GB SD card

            Comment


            • #7
              Re: De Beuckelaer - Nikon

              Vanaf 1 mei is het gedaan met De Beuckelaer als hoofdverdeler.

              Comment


              • #8
                Re: De Beuckelaer - Nikon

                Ik doe idd geen zaken met hen zelf, maar was wel blij toen ze niet vonden wat er aan mijn D70 mis was dat ik het ter plaatse kon gaan demonstreren. (waarna ze idd mijn toestel dat ik zelf uit de VS had meegebracht gratis gerepareerd hebben).

                In de toekomst kun je in een keer een verlof plannen naar god weet waar.

                Ik moet er niet aan denken hoeveel keer mijn toestel heen en weer gestuurd zou zijn en hoeveel ergenis dit zou opgeleverd hebben.

                Ik vindt het een stap achteruit.

                Jo.

                Oorspronkelijk geplaatst door mvdh
                Doe je dan veel zaken met ze? Voor de eindgebruiker is het toch helemaal niet van belang wie wat levert. In Nederland wordt een groot deel van de Nikon-apparatuur al via Holst aan de dealers geleverd. Geen hond die in de gaten heeft of een dealer de spullen via Inca of via Holst inkoopt.

                Groeten, Miriam
                A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                Nikon stuff

                Comment


                • #9
                  Re: De Beuckelaer - Nikon

                  En laat nu voor velen onder ons, die enorm goede en faire service van DB één van de vele koopargumenten geweest zijn voor aanschaf van een nikon ...
                  Sneu,
                  Het loopt nu al mis bij aanleveren van toestellen en objectieven, als alles nu naar één centraal punt wordt gestuurd, wanneer zien we dan ooit eens onze bestellingen ???
                  https://www.fotospotter.be
                  Je suis content d’être heureux

                  Comment


                  • #10
                    Re: De Beuckelaer - Nikon

                    Thnx, dan kan ik mijn CCD toch nog laten stofvrij maken

                    Comment

                    Working...
                    X