Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijsschatting

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Prijsschatting

    Beste mensen,

    Ik hoop dat het mag in dit forum, maar ik wil eerst een prijsschatting laten doen door de experten hier om zelf uit te maken of ik er goed aan doe.

    Ik zou mijne 20D + kitlens + 17-40 L willen verkopen om zo een nikon D200 body te halen, zodanig dat ik mijn vader's nikon lenzen arsenaal kan gebruiken.

    Dus, wat kan ik nog krijgen voor bovenstaande? Als het de moeite niet is dan hou ik hem en koop ik een 70-200 f2.8 of een 24-70 f 2.8


    Mvg
    "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

  • #2
    Re: Prijsschatting

    Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog
    Beste mensen,

    Ik hoop dat het mag in dit forum, maar ik wil eerst een prijsschatting laten doen door de experten hier om zelf uit te maken of ik er goed aan doe.

    Ik zou mijne 20D + kitlens + 17-40 L willen verkopen om zo een nikon D200 body te halen, zodanig dat ik mijn vader's nikon lenzen arsenaal kan gebruiken.

    Dus, wat kan ik nog krijgen voor bovenstaande? Als het de moeite niet is dan hou ik hem en koop ik een 70-200 f2.8 of een 24-70 f 2.8


    Mvg
    ik schat dat je 300 euro zal moeten bijleggen voor de D200 nieuw te kopen

    Comment


    • #3
      Re: Prijsschatting

      Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog
      Ik zou mijne 20D + kitlens + 17-40 L willen verkopen om zo een nikon D200 body te halen, zodanig dat ik mijn vader's nikon lenzen arsenaal kan gebruiken.
      Mvg
      Het hangt er sterk van af wat je vader's arsenaal is.
      Als daar enkele toppers tussen zitten dan is dat zeker de moeite(vb 70-200VR,..)

      Hubert
      Hubert

      Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

      Comment


      • #4
        Re: Prijsschatting

        Een prijsschatting is nog niet "te koop" blijkbaar? Daarom even verplaatst naar een meer geschikt forum.

        Comment

        Working...
        X