Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Concentratiekamp Natzweiler - Struthof

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Concentratiekamp Natzweiler - Struthof

    Hallo,

    Vorige week ben ik erg 'gepakt' geworden door een bezoek aan het concentratiekamp Struthof in de Elzas, Frankrijk. Ik heb uit de tientallen beelden die ik heb genomen, een fotopresentatie gemaakt, met wat klank en muziek erbij. Benieuwd wat jullie reacties zijn. De presentatie vind je op

    http://www.triangel.be/proshow/struthof_nl.html

    Digitale groeten,

    Patrick Keysabyl
    http://ogenblikjes.skynetblogs.be

  • #2
    Re: Concentratiekamp Natzweiler - Struthof

    Sorry, zou het wel willen bekijken..... maar

    Om de diadeo te bekijken heb je een plugin nodig (active x)



    't is dus weer alleen voor de happy few internet explorer users.... onder windooz wel te verstaan
    To make your dreams come true, wake up

    Comment


    • #3
      Re: Concentratiekamp Natzweiler - Struthof

      De presentatie is ook te zien onder Firefox hoor, zonet uitgeprobeerd.

      Groeten,

      Patrick Keysabyl
      http://ogenblikjes.skynetblogs.be

      Comment


      • #4
        Re: Concentratiekamp Natzweiler - Struthof

        Eerst de plugin installeren, en het werkt ook op Firefox.

        Prachtige voorstelling!! Het enige wat ik nog mis is zo een televisie-stem die de geschiedenis van het kamp verteld. Echt knap gedaan!!!

        Het raam met de persoon die er in verschijnt is echt aandoenlijk!!

        Het einde is ook subliem!! Hier is hard aan gewerkt, en daar is het resultaat naar!! Nogmaals proficiat!!

        Groeten,

        Oli4
        Nikon D300
        Once Upon A Day
        Website

        Comment


        • #5
          Re: Concentratiekamp Natzweiler - Struthof

          "Mooie" presentatie !

          Persoonlijk vind ik de tijd die je krijgt om de foto's te bekijken aan de korte kant. Hierdoor komt de show enigzins gehaast over.

          Maar voor de rest prima gedaan
          Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
          Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

          Comment


          • #6
            Re: Concentratiekamp Natzweiler - Struthof

            Beelden spreken zodat commentaar absoluut overbodig werd.
            Zeer verzorgde presentatie met in het begin het monotone hartgeluid.
            Apprecieer ook de knipoog van het thema "Nooit meer" naar de beelden van andere gruwelplaatsen met als summum Guantano Bay.
            Proficiat

            Henri
            lidnummer: BD0435BE

            Comment


            • #7
              Re: Concentratiekamp Natzweiler - Struthof

              Mooie presentatie en omzetting naar z/w maar ik zet wel het geluid uit na een tijdje.Sommige mensen zijn nogal wantrouwig om de 'plugin' te installeren.Ik werk ook met proshow en heb nog nooit problemen gehad met dat programma.
              De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

              Comment


              • #8
                Re: Concentratiekamp Natzweiler - Struthof

                Dag Patrick,

                Proficiat met je digishow, zulke initiatieven kan men alleen maar toejuichen.
                De digitale di(a)(gi)porama wint steeds meer terrein. Het is toegankelijker en eenvoudiger voor iedereen om een mooie show te creeren. Zeker Proshow is een uitstekende keuze als programma. Toch enkele opmerkingen op fotografisch gebied. Op een uitstap maakt men al gauw heel veel opnames, voordeel van het digitale, thuis is men geneigd om al deze beelden te gebruiken, selecteren is moeilijk. En daar ligt meestal het addertje onder het gras, men maakt zijn shows veel te lang.
                Je proshow digishow zou zeker aan kracht winnen en boeiender worden voor de toeschouwer als je een selectie zou maken van je goede opnames, daarna aandacht besteden aan het overvloeien van de beelden, hiermee bedoel ik dat men mooie overgangen kan maken als het volgende beeld opkomt op een voorziene plaats ( persoonlijke smaak speelt hierin ook een rol) en zorgen dat je presentatie maximum 3 a 4 minuten duurt.
                Tot slot,
                Patrick je bent op de goede weg, ik ben er van overtuigd dat je volgende show beter zal worden dan je voorgaande en dat daarna je volgende ....
                weer beter zal zijn. Het is de ervaring die je moet opbouwen wat zal bijdragen tot een mooie visuele multimediapresentatie.
                grt.
                Stefan M

                Comment


                • #9
                  Re: Concentratiekamp Natzweiler - Struthof

                  Mooie aangrijpende reportage
                  Nikon materiaal

                  Comment


                  • #10
                    Re: Concentratiekamp Natzweiler - Struthof

                    Nooit meer .......
                    En toch met onze welvaart gebeurt het nog steeds, jammer maar helaas.

                    Wat ik ook vondt was dat de overloop van foto's wat rap gaat, maar na 3x te hebben bekeken vindt ik dan weer van niet.
                    Je hebt alles, hoe cru het ook moge zijn laten zien en dat geluid is echt wat bij deze presentatie past.

                    Dus petje af.


                    Grts
                    Formatje

                    Comment


                    • #11
                      Re: Concentratiekamp Natzweiler - Struthof

                      Hier is idd hard aan gewerkt en mist zeker zijn doel niet...

                      Een opmerking, het is wat TE lang en vele beelden zijn 2 soms 3 maal genomen, ik ben zeker dat korter, het nog krachtiger zal maken.

                      Proficiat!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Concentratiekamp Natzweiler - Struthof

                        Prachtige, pakkende, beelden. Goed in mekaar gezet.

                        Nooit meer ? Laten we het hopen.
                        Deze beelden tonen aan dat we moeten blijven hopen dat het nooit meer gebeurt.

                        Groetjes

                        Skitch
                        " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                        Comment

                        Working...
                        X