Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Handleiding 350d

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Handleiding 350d

    Heb deze week in Duitsland een 350d gekocht , kan er mij iemand zeggen hoe ik aan een nederlandstalige handleiding kan komen
    Look,i'm not an intellectual-i just take pictures .

  • #2
    Re: Handleiding 350d

    http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=82237
    Hombre

    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

    Comment


    • #3
      Re: Handleiding 350d

      Het was zeker niet mijn bedoeling om iets tegen de regels van bd te doen
      Look,i'm not an intellectual-i just take pictures .

      Comment


      • #4
        Re: Handleiding 350d

        Ik heb uiteraard respect voor de regels die dit forum vooropstelt. Persoonlijk twijfel ik of het downloaden van een handleiding een copyright overtreding is. Zoals bekend zijn quasi alle manuals via internet vlot en gratis beschikbaar (zeker in het engels), en het is bekend dat veel fabrikanten niet liever vragen dan manuals, tutorials, free trials...ter beschikking te stellen via Internet. Ondertussen weten zij immers dat dit een beter promotiemiddel is dan een hoop commerciele slogans. Ik persoonlijk koop trouwens nooit een toestel vooraleer ik de betrokken handleiding kan doornemen. Het is mij steeds gelukt via een internet download.

        Comment


        • #5
          Re: Handleiding 350d

          Oorspronkelijk geplaatst door simpson
          Heb deze week in Duitsland een 350d gekocht , kan er mij iemand zeggen hoe ik aan een nederlandstalige handleiding kan komen
          Door in Belgie of Nederland een 350D te kopen

          Comment


          • #6
            Re: Handleiding 350d

            Oorspronkelijk geplaatst door simpson
            Heb deze week in Duitsland een 350d gekocht , kan er mij iemand zeggen hoe ik aan een nederlandstalige handleiding kan komen
            Je kunt die gewoon in een fotowinkel bestellen tegen betaling. Dit is althans zo voor Nikon handleidingen.

            Comment


            • #7
              Re: Handleiding 350d



              hier kan je ze online bestellen ...kost € 25.71 exc btw + verzendkosten

              Comment


              • #8
                Re: Handleiding 350d

                bedankt voor de reacties
                Look,i'm not an intellectual-i just take pictures .

                Comment


                • #9
                  Re: Handleiding 350d

                  en blijkbaar kan je op CANON USA een engelse downloaden in PDF .

                  Comment


                  • #10
                    Re: Handleiding 350d

                    Schijnbaar heeft u de link in de reply van Hombre niet aangeklikt , daarom zal ik speciaal voor u even de tekst in uw reply posten :

                    Wegens een quasi dagelijkse weerkerende vraag op het BD forum: "Waar/wie kan mij een handleiding bezorgen voor een...."
                    - Op handleidingen in welke taal dan ook staan er vanwege de uitgever meestal copyrights op!
                    - Het is dus niet toegestaan om hiervan duplikaten of scans van te maken, laat staan deze te verspreiden via BD!!!.
                    >> Gelieve u zich te wenden naar uw handelaar waar u uw toestel heeft gekocht en bij gebrek aan deze, neem contact op met verdeler van uw toestel.
                    -Tegen een klein bedrag zal u daar uw handleiding wel kunnen aanschaffen en/of verkrijgen.


                    Derhalve is dus uw link verwijderd !



                    Last edited by Hanske; 11 april 2006, 09:49.
                    Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR

                    Comment

                    Working...
                    X