Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The DAM Book

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • The DAM Book

    Zijn er hier mensen die dit boek ook hebben aangeschaft? Ik heb op het DAM forum gezien dat Havezet er in ieder geval ook een heeft...
    Zijn er mensen geïnteresseerd om over het asset management wat discussie te voeren? Indien er voldoende interesse is, wil ik hiervoor wel een miniforum opzetten...
    Website: http://www.d-eye.be

  • #2
    Re: The DAM Book

    Oorspronkelijk geplaatst door James Joyce
    Zijn er hier mensen die dit boek ook hebben aangeschaft? Ik heb op het DAM forum gezien dat Havezet er in ieder geval ook een heeft...
    Zijn er mensen geïnteresseerd om over het asset management wat discussie te voeren? Indien er voldoende interesse is, wil ik hiervoor wel een miniforum opzetten...
    En waarom zou je dat hier niet doen in "Ter Zake"
    Hombre

    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

    Comment


    • #3
      Re: The DAM Book

      Omdat het topic dan binnen de kortste keren uit zijn voegen barst (zie d2x, d200, canon, ...) waar niemand nog zijn weg in vindt. Bovendien kan er dan ook wat gemodereerd worden zodat niets ter zake doende replies geweerd kunnen worden en het alleen maar over de grond van de zaak gaat. Ik wou alleen maar een aanzet geven om dit in het Nederlands te kunnen doen. Bovendien moet je asset management ook al gaan opsplitsen in verschillende topics, dus indien de input groot zou zijn, verzuip je gewoon in één forum. Wou hier verder niets mee bereiken, wou alleen maar mensen helpen en zelf geholpen worden...
      Website: http://www.d-eye.be

      Comment


      • #4
        Re: The DAM Book

        Tja, gemodereerd wordt hier ook. Maar als je verwacht dat er behoorlijk veel reactie komt die niet in enkele aparte topics in Ter Zake zijn op te vangen, dan is een nieuw (mini-)forum waarschijnlijk een goede oplossing.
        Hombre

        Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

        Comment


        • #5
          Re: The DAM Book

          hallo iedereen,

          Gaat er binnenkort over dit onderwerp een mini-forum van start?
          Ik denk dat er velen interesse hebben in dit onderwerp...

          groetjes,

          Filip

          Comment

          Working...
          X