Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mercedes SLR McLaren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mercedes SLR McLaren

    Vandaag een foto van gemaakt op een parkeerplaats van een bedrijf...
    Wat een prachtbak... Deze wilde ik toch even delen met jullie......
    Voor de mensen die dit een 'gewone grijze auto' vinden, dit ding kost in Nederland €614.000,-



    Last edited by mauske; 5 april 2006, 17:50.
    Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

  • #2
    Re: Mercedes SLR McLaren

    Ik heb er deze morgen nog ene zien staan voor de Hilton in Antwerpen. Had m'n D70 nog op zak, had er beter een kiekje van gemaakt

    Comment


    • #3
      Re: Mercedes SLR McLaren

      Lekker ding hoor! Alhoewel ervaren fotografen waarschijnlijk gaan zitten "zeuren" over de belichting van/reflecties in de auto..

      Comment


      • #4
        Re: Mercedes SLR McLaren

        Oorspronkelijk geplaatst door skywalker
        Lekker ding hoor! Alhoewel ervaren fotografen waarschijnlijk gaan zitten "zeuren" over de belichting van/reflecties in de auto..


        Spijtig van de omgeving, deze auto zou echt wel tot zijn recht komen in een bijna futuristische omgeving.

        Ik vind ze maar "gewoontjes": mooi onderwerp, foto's zijn niet speciaal
        flickr

        Comment


        • #5
          Re: Mercedes SLR McLaren

          Mooie wagen, en zoals reeds vermeld, je kan beginnen zeuren over de omgeving en de belichting.

          Maar met dergelijke exoten is het eerder kwestie van er eens eentje te kunnen treffen voor de lens, ik denk niet dat je effe kan gaan aanbellen en vragen of ze de wagen even in de zon onder de juiste hoek voor de juiste achtergrond kunnen zetten.

          Ben zelf een autofanaat, met Lamborghini in het bijzonder, en dan neem je gewoon de foto van de wagen zo goed mogelijk als je er al eentje 'in het wild' tegenkomt ... puur genieten.

          Comment


          • #6
            Re: Mercedes SLR McLaren

            Als het puur om de auto gaat zijn de reflecties maar ook de frontale aanblik niet zo geslaagd. Maar ik vind het prima passen bij de achtergrond. Voor een foto van een auto "in het wild" waar je zelf geen invloed op hebt een prima plaat.
            De tweede vind ik duidelijk minder (zie ik daar opkomende roestpuisjes of is dat mijn afgunstige blik?)
            Op een gave huid kun je niet scherpstellen
            Simpele albumpjes

            Comment


            • #7
              Re: Mercedes SLR McLaren

              Oorspronkelijk geplaatst door Porochelt
              (zie ik daar opkomende roestpuisjes of is dat mijn afgunstige blik?)
              het tweede, het tweede...

              Comment

              Working...
              X