Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 17-70L?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 17-70L?

    Ik kwam deze lens ergens tegen op internet. Bestaat deze en is de al/nog in productie?

    Kan iemand mij meer info geven?
    ...Canon EOS D...
    .:Mijn website in opbouw:.

  • #2
    Re: Canon 17-70L?

    heb je een linkje???.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Canon 17-70L?

      Hier al de info die jullie willen

      Sigma Corporation of America is a subsidiary of the Sigma Corporation, a Japanese based family owned manufacturer of DSLR cameras, camera lenses and camera accessories. Founded in 1961, Sigma Corporation prides itself on high quality and innovative photographic equipment.


      Maar het is geen L het is immers geen canon

      Comment


      • #4
        Re: Canon 17-70L?

        als je op google.be 'canon 17-70L' ingeeft, dan krijg je een aantal links. En daartussen staat het. Een ervan zegt dat het slechts een gerucht is.

        En van die sigma 17-70 wist ik al, maar dit is blijkbaar geen al te beste lens...
        ...Canon EOS D...
        .:Mijn website in opbouw:.

        Comment


        • #5
          Re: Canon 17-70L?

          Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar
          Hier al de info die jullie willen

          Sigma Corporation of America is a subsidiary of the Sigma Corporation, a Japanese based family owned manufacturer of DSLR cameras, camera lenses and camera accessories. Founded in 1961, Sigma Corporation prides itself on high quality and innovative photographic equipment.


          Maar het is geen L het is immers geen canon
          Voor deze lens is er ook informatie in het nederlands:
          Mvg
          ES
          BD0543BE

          Comment


          • #6
            Re: Canon 17-70L?

            Ik heb ook eens gekeken op google. Als mensen daar bv zeggen dat ze een 17-70L willen zien in de toekomst, dan krijg je dit dus als resultaat. Enigste Canon wat nog in de buurt komt is de 17-55 2.8 IS, maar dat is een Ef-S lens en geen EF.
            "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

            Comment


            • #7
              Re: Canon 17-70L?

              Oorspronkelijk geplaatst door huibke
              Ik heb ook eens gekeken op google. Als mensen daar bv zeggen dat ze een 17-70L willen zien in de toekomst, dan krijg je dit dus als resultaat. Enigste Canon wat nog in de buurt komt is de 17-55 2.8 IS, maar dat is een Ef-S lens en geen EF.
              En die ligt way out the price range for me

              Je 70-200 doet het trouwens goed bij mij. Alleen jammer dat L-glas zo duur is!
              ...Canon EOS D...
              .:Mijn website in opbouw:.

              Comment


              • #8
                Re: Canon 17-70L?

                L glas is voor mensen die echt professionele kwaliteit willen, en dan valt de prijs best mee hoor

                Comment


                • #9
                  Re: Canon 17-70L?

                  Dan is hij al gewoon aan het worden bij zijne nieuwe baasje . Tja dat L glas, eens verslaafd eraan wil je inderdaad niets anders, kan ervan meespreken.
                  "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

                  Comment


                  • #10
                    Re: Canon 17-70L?

                    Oorspronkelijk geplaatst door huibke
                    Tja dat L glas, eens verslaafd eraan wil je inderdaad niets anders, kan ervan meespreken.
                    Tja, daar weet ik alles van, maar wat moet er in dat doosje komen "soon",ik hoop voor u dat het gLas is
                    Nieuwe website

                    Comment


                    • #11
                      Re: Canon 17-70L?

                      Oorspronkelijk geplaatst door remip
                      Tja, daar weet ik alles van, maar wat moet er in dat doosje komen "soon",ik hoop voor u dat het gLas is
                      Dat wordt inderdaad weer van dat glas. Twijfel tussen 2 lenzen maar ben er wel uit denk ik, althans voor nu toch.
                      "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

                      Comment

                      Working...
                      X