Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bigma voor KM nog leverbaar?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bigma voor KM nog leverbaar?

    Ik heb 6 weken geleden bij één van de favoriete online winkels van de BDers een Sigma 50-500 besteld voor KM. Vorige maand kreeg ik te horen dat ze op het einde van de week zou binnen komen. Vorige week dat ze binnen twee weken verwacht wordt.

    Is Sigma in afwachting van meer duidelijkheid van Sony misschien voorlopig gestopt met de productie? Is de lens eigenlijk nog wel te krijgen? Word ik aan het lijntje gehouden, of zijn dergelijke wachttijden normaal?

    Heeft er iemand gelijkaardige ervaringen?

  • #2
    Re: Bigma voor KM nog leverbaar?

    Heb geprobeerd een Sigma APO 70-200 f/2.8 voor KM te bestellen bij diverse fotoshops.
    Nergens kreeg ik een concrete leveringsdatum: "levering zou zeker 2 maanden etc. en nog langer kunnen duren"! Hoorde ook geruchten als zou Sigma de productie van lenzen voor KM "bevroren hebben".
    Ik denk dat zodra er duidelijkheid is rond de fusie KM met Sony, de lucht weer wel zal opklaren!

    Gelukkig dat www.Geheugencard.be in Putte/Keerbergen de Sigma APO 70-200 f/2.8 nog in voorraad had. Direct gekocht, overigens een buitengewone lens. Misschien een tikkelje minder in kwaliteit (?) dan dezelfde lens van KM, maar kost dan ook minder dan de helft.
    Harry Briels

    Comment


    • #3
      Re: Bigma voor KM nog leverbaar?

      Oorspronkelijk geplaatst door Muizen
      Misschien een tikkelje minder in kwaliteit (?) dan dezelfde lens van KM, maar kost dan ook minder dan de helft.
      Inderdaad, als je een goed exemplaar hebt, (ik heb er maar een gehad, zelfs nog een oude niet dg), en die moet kwa beeldkwaliteit niet onderdoen voor de 2.8 ssm, waar wel het verschil zit is de afwerking en de focussnelheid.

      Comment


      • #4
        Re: Bigma voor KM nog leverbaar?

        ik zit hier ook al 1,5 maand te wachten op een 80-400 sigma lens.
        wachten is een boodschap bij sigma denk!
        als ze er maar geen klanten mee gaan verliezen.

        groetjes saaby

        Comment

        Working...
        X