Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kostprijs avondje foto's trekken...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kostprijs avondje foto's trekken...

    Weet iemand wat de gemiddelde kostprijs is die aangerekend wordt, als een professionele fotograaf wordt gevraagd om 's avonds foto's te laten maken?
    Nu, heb zelf als amateur foto's gemaakt, die bijzonder goed geslaagd zijn moet ik toegeven...maar kan dus geen pro-prijs vragen uiteraard hé..
    Want uiteindelijk doe ik het nog altijd voor de fun, maar aangezien al da gerief zoveel geld kost... 'k Heb geen enkel benul van gevraagde prijzen , dus tips welkom!
    ---------------------------------------------
    Nikon D750 + wat glasservies

  • #2
    Re: Kostprijs avondje foto's trekken...

    moeilijk te schatten hee

    klant bepaalt mede de prijs
    foto als spiegel of als venster?

    Comment


    • #3
      Re: Kostprijs avondje foto's trekken...

      Zorg in iedergeval dat je uit de kosten komt.
      Maak een mooie reportage zodat die personen tevreden zijn.
      Als je reportage goed is ..dan dwing je respect af.
      En zo bouw je langzaam aan uw naam als (Amateur)fotograaf.
      Maar ik doe het voor de fun. En vraag zelf ook maar de kostprijs.
      Dat wil zeggen uw benzine van uw wagen er uit...Kostprijs van de CD's of DVD.
      en dan een symbolisch bedrag voor uw tijd..zodat je een pint er van kan gaan drinken (schol) meer moet dat voor mij niet zijn.
      Als je nu overdonderd wordt van aanvragen voor fotoschoots dan kan je al overwegen voor wat meer zakcenten....??????
      Maar jij zegt....als een professionele fotograaf wordt gevraagd om 's avonds foto's te laten maken?.......Maar wil dat zeggen dat jij BTW gaat betalen.
      En je kosten aan vadertje staat hebt...dan ligt dit wel anders ......????
      Vanaf 11 januari 2009 bestaat Jan van Ginkel niet meer op dit forum.Wegens gebrek aan elke vorm van beleefdheid (RIP)
      Hier op dit forum.

      Comment

      Working...
      X