Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stad vol contrasteN

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Stad vol contrasteN

    Iemand mijn digitale slideshow zien ?
    Pas afgewerkt.

    stad vol contrasten


    Het is een Proshow Producer show, dus sommigen dienen eerst een player te downloaden, dit gaat automatisch en is veilig.
    Graag uw reacties.

    meer digitale slideshows

    groeten,

    stefan M.

  • #2
    Re: Stad vol contrasteN

    Oorspronkelijk geplaatst door beeldmaker
    Het is een Proshow Producer show, dus sommigen dienen eerst een player te downloaden, dit gaat automatisch en is veilig.
    ...indien je met internet explorer werkt. Met firefox werkt het niet. Dus kan ik niet kijken ! (Ik gebruik IE niet)
    natwork.be

    Comment


    • #3
      Re: Stad vol contrasteN

      ...indien je met internet explorer werkt. Met firefox werkt het niet. Dus kan ik niet kijken ! (Ik gebruik IE niet)
      Awel zeg, nu zie ik dat het in opera ook niet werkt.
      Ik zal het eens proberen aantepassen zodat het voor (bijna) alle browsers werkt.

      grt,
      stefan M

      Comment


      • #4
        Re: Stad vol contrasteN

        Prachtige verwezenlijking. Speelt perfect met Photodex presenter, hoewel bij full screen klank af en toe onderbrekingen. Keuze van achtergrondmuziek is wel doordacht. De slideshow "Roest in Peace" is een streling voor het oog.
        Werkt dit ook zo goed bij opname op DVD?
        Is Proshow Producer beter dan Proshow Gold?

        Henri
        lidnummer: BD0435BE

        Comment


        • #5
          Re: Stad vol contrasteN

          Werkt dit ook zo goed bij opname op DVD?
          Dat is nu de kracht van PROSHOW. Eens je show klaar kan je er alle kanten mee uit. Op DvD gaat het even vlot. En kan je het dan nog beoordelen op een Plasma of LcD tv dan is de kwaliteit subliem.
          Is Proshow Producer beter dan Proshow Gold?
          Producer is gebouwd rond dezelfde engine als Proshow Gold, Je hebt wel meer mogelijkheden door het werken met lagen, voor het maken (publishen) van het eindproduct heb je ook wel enkele mogelijkheden meer, wat de uiteindelijke kwaliteit ten goede komt. Enig minpunt aan Producer is de Hardware Key die je steeds in je usb poort moet steken, en de prijs natuurlijk.
          Voor de juiste vergelijking tussen beide producten zie hier

          grt,

          stefan M.

          Comment


          • #6
            Re: Stad vol contrasteN

            Ik heb de moeite gedaan om naar IE om te schakelen, en ben blij dat ik het gedaan heb: site, shows en fotos zijn de moeite waard!
            Last edited by jv2e; 2 april 2006, 22:29.

            Comment


            • #7
              Re: Stad vol contrasteN

              Hallo Stefan Migałski,

              Wel, ik heb met volle teugen genoten! Layback, relax and enjoy.

              Ik vermoed dat je net als ik Poolse roots hebt, heb je ginds ook al reportages gemaakt, ik zie dat je er al expos gedaan hebt.

              Grts Janvangent
              Last edited by janvangent; 2 april 2006, 22:47.
              Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

              Comment


              • #8
                Re: Stad vol contrasteN

                Prachtige show hoor, goed gedaan.

                En over firefox, gaat toch perfect: plug-in handmatig installeren en spelen maar
                flickr

                Comment


                • #9
                  Re: Stad vol contrasteN

                  Prachtig,doe ik mijn petje voor af
                  'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Stad vol contrasteN

                    Zeer mooi, kreeg er kippenvel van. Je foto's zijn trouwens zeer de moeite waard, je hebt talent!
                    Ik neem aan dat je er professioneel mee bezig bent want dit is toch wel meesterwerk

                    Ik blijf je breedbeeldfoto's van een tijdje geleden in Zonhoven de max vinden

                    Greetz, RonnyE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Stad vol contrasteN

                      Gewoon prachtig die show van fotos. knap gedaan
                      Ik heb eens een vraag?
                      Ik heb proshowgold 2.0, mijn show is 11,7 Mb groot, hoe krijg ik die kleiner voor op het net te zetten?
                      Ik zie dat jouw show 3.888 kB is, hoe doe je dat?
                      Wat zijn dan de instellingen?
                      groetjes freyake

                      Comment


                      • #12
                        Re: Stad vol contrasteN

                        Code:
                        Ik heb eens een vraag?
                        Ik heb proshowgold 2.0, mijn show is 11,7 Mb groot,
                        hoe krijg ik die kleiner voor op het net te zetten?
                        Ik zie dat jouw show 3.888 kB is, hoe doe je dat?
                        Wat zijn dan de instellingen? 
                        groetjes freyake
                        In Web show kies je Web Show Output Options.

                        - Default Playback SizeHier kies je de grote in pixels van je show op je websitepagina, vb 640x480
                        - Limit Rendering Size of Show instellen op bv 640x480 pixels
                        - Limit Display Size of Images heeft ook geen invloed op web show file size.
                        - Limit Image Resolution
                        - Maximum Resolution Deze optie laat toe dat je hier de max. afmeting van je getoonde show instelt. Standaard is dit 1280x1024.Je kan hier een kleinere afmeting ingeven bv 640x480pixels om de bestandsgrootte te verkleinen.
                        - QualityHier stel je de mate van compressie van je foto's in. Het is aanbevolen om deze in te stellen tussen 50% en 95 %. Persoonlijk stel ik 75 % in voor webshows.

                        Voila, hierbij moet je ProShow (Gold) webshow een heel stuk kleiner in omvang zijn. Probeer het maar eens.

                        groeten
                        Stefan

                        Comment


                        • #13
                          Re: Stad vol contrasteN

                          Heel mooie reeks foto's aangenaam om te bekijken de muziek neemt je zo mee ....

                          Comment


                          • #14
                            Re: Stad vol contrasteN

                            Het enige nadeel van Proshow Gold vind ik het werken met muziek en klank, maar soms los ik dat als volgt op:

                            Ik maak mijn montage in Proshow Gold.
                            Maak er dan een Mpeg van die ik kan afspelen in Pinnacle 9.
                            Ik monteer muziek en klank op de show met Pinnacle 9.
                            Ik kopieer het geluid uit de montage van Pinnacle 9 en plak dit vervolgens terug in Proshow Gold.

                            Op die manier kan ik perfect sommige geluiden toevoegen bij de juiste beelden, zonder dat je tijden moet uitrekenen van het geluid in Proshow Gold.

                            Mooie montage trouwens.

                            Patrick
                            http://ogenblikjes.skynetblogs.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Stad vol contrasteN

                              Mijn complimenten Stefan. Persoonlijk voor mij de mooiste is " De kracht van het kruis ". Bijzonder mooie shots en montage.
                              Mvg, drh

                              "Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

                              Comment

                              Working...
                              X