Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

prijs Soligor lens?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • prijs Soligor lens?

    Ik heb een paar weken terug in duitsland de volgende lens gekocht:

    Soligor 28-210mm 1:4.2-6.5 - macro 0,5 meter

    Ik heb 179 euro betaald incl een tasje om de lens in te vervoeren. (waarde in die winkel was 40 euro)...

    Ik vroeg me gewoon af wat jullie mening is over deze lens en of dit een goeie prijs was? Ik ben me er van bewust dat je krijgt wat je betaald, maar voor buiten foto's ben ik er tot nu toe toch tevreden van...

    Thanks

    Andy
    Pentax K-5 - Pentax-DA WR 1:3.5-5.6 SMC - Pentax F 1:1.4 50mm - Pentax-FA 80-320mm 1:4.5-5.6 SMC - Pentax-M 1:1.4 50mm - Tamron 18-250mm 1:3.5-6.5 - Metz 58 af-1

  • #2
    Re: prijs Soligor lens?

    als je er tevreden van bent, dan was het een goeie koop

    Comment


    • #3
      Re: prijs Soligor lens?

      there is no crying over spilt milk

      Afgezien van de prijs hoor je sowieso erg weinig over dit Cosina/Soligor/Voigtlander objectief.

      Best interessant om resultaten te zien; ik kocht afgelopen week een 19-35mm lensje van deze fabrikant voor mijn dochter en het resultaat ziet er iets minder "digitaal" uit dan sommige andere objectieven in die prijsklasse, weinig vervorming en iets warmere kleuren. Ook zeker geen gebrek aan detail.
      Sony en Olympus
      Fotoseries

      Comment


      • #4
        Re: prijs Soligor lens?

        Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart
        there is no crying over spilt milk

        Afgezien van de prijs hoor je sowieso erg weinig over dit Cosina/Soligor/Voigtlander objectief.

        Best interessant om resultaten te zien; ik kocht afgelopen week een 19-35mm lensje van deze fabrikant voor mijn dochter en het resultaat ziet er iets minder "digitaal" uit dan sommige andere objectieven in die prijsklasse, weinig vervorming en iets warmere kleuren. Ook zeker geen gebrek aan detail.

        Om je een idee te geven, deze is getrokken met de soligor lens:



        Niet echt mijn beste foto tot nu toe, want ik had ze nog maar pas...

        Andy
        Pentax K-5 - Pentax-DA WR 1:3.5-5.6 SMC - Pentax F 1:1.4 50mm - Pentax-FA 80-320mm 1:4.5-5.6 SMC - Pentax-M 1:1.4 50mm - Tamron 18-250mm 1:3.5-6.5 - Metz 58 af-1

        Comment

        Working...
        X