Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hondenshow Antwerpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • hondenshow Antwerpen

    Hallo,

    Volgende week ga ik voor de eerste maal naar de hondenshow in Antwerpen en ik zou er graag mijn 350d mee naartoe nemen. Probleem is: welke lenzen neem ik het best mee en is het aangeraden om in Antwerpen een externe flits te gebruiken?
    Zijn er mensen die al in Antwerpen geweest zijn en die me raad kunnen geven? Hoe hebben jullie er gefotograffeerd en wat waren de resultaten?

    Bedankt

  • #2
    Re: hondenshow Antwerpen

    Oorspronkelijk geplaatst door Vlado
    Hallo,

    Volgende week ga ik voor de eerste maal naar de hondenshow in Antwerpen en ik zou er graag mijn 350d mee naartoe nemen. Probleem is: welke lenzen neem ik het best mee en is het aangeraden om in Antwerpen een externe flits te gebruiken?
    Zijn er mensen die al in Antwerpen geweest zijn en die me raad kunnen geven? Hoe hebben jullie er gefotograffeerd en wat waren de resultaten?

    Bedankt

    Jij bedoelt de Brabo hondenshow??

    Het is daar vrij licht, dus flits klein vraagteken.

    Iso beetje verhogen en lens afhankelijk hoe je een foto wil nemen.

    Niet in de ring kan een je je standaard lens gebruiken. Als de honden in de ring lopen een 200 à 300 mm.

    Comment


    • #3
      Re: hondenshow Antwerpen

      Ik ga zeer dikwijls naar hondenshows, en neem telkens mee: mijn 350D met flits (dikwijls is het in die hallen vrij donker, maar ik ken Antwerpen nog niet) en de 70-200 2.8 om foto's te nemen in de ring. Op sommige shows zijn de ringen vrij klein en dan is 70 al wat veel ...

      Ga je voor een specifiek ras ? Ik zal er wellicht zijn.

      Comment


      • #4
        Re: hondenshow Antwerpen

        Oorspronkelijk geplaatst door beauceron
        Jij bedoelt de Brabo hondenshow??

        Het is daar vrij licht, dus flits klein vraagteken.

        Iso beetje verhogen en lens afhankelijk hoe je een foto wil nemen.

        Niet in de ring kan een je je standaard lens gebruiken. Als de honden in de ring lopen een 200 à 300 mm.
        Inderdaad, daar is het te doen... geen flitske dan

        Comment


        • #5
          Re: hondenshow Antwerpen

          Oorspronkelijk geplaatst door OlivierV
          Ik ga zeer dikwijls naar hondenshows, en neem telkens mee: mijn 350D met flits (dikwijls is het in die hallen vrij donker, maar ik ken Antwerpen nog niet) en de 70-200 2.8 om foto's te nemen in de ring. Op sommige shows zijn de ringen vrij klein en dan is 70 al wat veel ...

          Ga je voor een specifiek ras ? Ik zal er wellicht zijn.

          Ik ga voor de dobermannen, ben een dobergek. Zal zien wat ik ervan kan maken

          Comment

          Working...
          X