Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe website

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe website

    Ik heb de vorige 3 weken wel 3x van website veranderd, ik ben veel te kieskeurig en ben hem na 1 week al terug beu...

    Maar nu heb ik er eentje gemaakt die ik hopelijk niet te snel beu wordt..
    Nog niet alle foto´s staan er op, maar ik ben er aan bezig.

    www.andram.be en dan photography!

    Bedankt voor de feedback
    www.andram.be

  • #2
    Re: Nieuwe website

    toch mooi zo, moet wel meteen scrollen trouwens.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe website

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk
      toch mooi zo, moet wel meteen scrollen trouwens.
      grt,bouk.
      inderdaad, bedankt om het even op te merken, snel even aangepast.
      www.andram.be

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe website

        Goed werk, heel simpel maar effectief
        flickr

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwe website



          Zwarte letters op donkerblauw op de tweede pagina welke toegang ik dank zij hulp familielid kon weervinden
          Heel, heel klein lettertype dat zelfs niet kan vergroot worden.
          Sorry, maar als ik me de ogen moet kapot kijken, wil ik het dan ook niet uitzoeken en bekijken
          lichtgrijs photo/photgraphy of iets dergelijks is dectivenwerk

          Ik verlang nu nog steeds naar een eenvoudige niet met toeters en bellen overladen site waar je duidelijk je weg vinden kan.
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

          Comment


          • #6
            Re: Nieuwe website

            Oorspronkelijk geplaatst door purlut


            Zwarte letters op donkerblauw op de tweede pagina welke toegang ik dank zij hulp familielid kon weervinden
            Heel, heel klein lettertype dat zelfs niet kan vergroot worden.
            Sorry, maar als ik me de ogen moet kapot kijken, wil ik het dan ook niet uitzoeken en bekijken
            lichtgrijs photo/photgraphy of iets dergelijks is dectivenwerk

            Ik verlang nu nog steeds naar een eenvoudige niet met toeters en bellen overladen site waar je duidelijk je weg vinden kan.
            - zwart op donkerblauw?
            Al mijn paginas hebben donker grijze letters op een witte achtergrond.
            - klein lettertype?
            Het staat hier op de allegrootste resolutie, en alles is duidelijk leesbaar.
            - toeters en bellen?
            Ik denk dat deze site de eenvoud zelve is.....dus , ik begrijp het niet goed?
            Kan je misschien een screenshot posten van hoe jij de website ziet?
            Ben wel heel benieuwd. Gebruik je Firefox?
            Hebben andere BD leden dit ook?
            www.andram.be

            Comment


            • #7
              Re: Nieuwe website

              je webstekje zit mooi in mekaar
              Nikon materiaal

              Comment


              • #8
                Re: Nieuwe website

                Een heel mooie webstek!

                Doch, de opmerking die ik lees inzake de leesbaarheid... lijkt me gefundeerd. Je moet er steeds van uitgaan dat iedereen de site moet kunnen bezoeken, en blijven rondneuzen op de pagina's! Mijn schermresolutie staat op 1280 * 1024 en ook ik heb moeilijkheden om het te lezen...
                Een donkere tint grijs en een ietsiepietsie groter lettertype kan de bezoeker ertoe aanzetten om toch verder te klikken... ipv. gewoon verder te surfen.

                Deze site zal je niet snel beu worden denk ik, heeft trouwens veel mogelijkheden en straalt een bepaalde sfeer uit... Die me erg bevalt! Mooi fotowerk ook overigens!
                Nikon D200 | Nikon D700 | SB600 | SB910 | Tokina 11-16 | Nikon 18-70 | Nikon 24-70 | Nikon 105 Micro | Nikon 80-200 AF D ED
                http://<span style="color:Navy">www....ions.be</span> - http://<span style="color:Silver">ww...lens.be</span>

                Comment


                • #9
                  Re: Nieuwe website

                  Oorspronkelijk geplaatst door purlut


                  Zwarte letters op donkerblauw op de tweede pagina welke toegang ik dank zij hulp familielid kon weervinden
                  Heel, heel klein lettertype dat zelfs niet kan vergroot worden.
                  Sorry, maar als ik me de ogen moet kapot kijken, wil ik het dan ook niet uitzoeken en bekijken
                  lichtgrijs photo/photgraphy of iets dergelijks is dectivenwerk

                  Ik verlang nu nog steeds naar een eenvoudige niet met toeters en bellen overladen site waar je duidelijk je weg vinden kan.
                  Dan heb jij wel een hele rare perceptie van webdesign hoor...

                  Als je letters niet kan lezen moet je mss eens een bril aanschaffen?
                  De links staan op zeer logische plaatsen, je moet ze maar eens hoveren en de leesbaarheid wordt nog beter.
                  En wat een reactie, dat hoeft toch niet zo'n 20 negatieve smileys? (x20)

                  Ga nog wat aan je eigen site werken anders, die is pas om te wenen (x20)
                  flickr

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nieuwe website

                    @Guruh
                    1) Men vraagt mijn mening. Ik geef ze.
                    2) Dat ik een bril moet dragen weet ik wel beter dan jij. Waarom denk je dat ik iedereen die vraagt om mening van de site, en ik zie dat de lettertypes klein zijn en niet vergrootbaar, dan krijg je steevast deze rotopmerking van mezelf.
                    Wees gerust, niet iedereen durft hiervoor uit te komen en van diversen heb ik al ruggesteuntjes gekregen voor die onverbetelijke strijd die ik hier geef.
                    3) Dat mijn site op nikske trekt, daar heb ik geen probleem mee. Trouwens, voor zover ik meen, heb ik je trouwens hierover ook je mening niet gevraagd.
                    Voor mij was het doel om via informatica op heel simpele wijze een site te kunnen opbouwen zonder enige kennis van html, ... En dat lukt. Voor mij hoeft het ook niet meer. Wel leuk is dat ik dagelijks toch bezoekers heb die gemiddeld meer dan 25 minuten verblijven en dat heeft wel een heerlijk gevoel. Maar dit ter zake.
                    4) als je iets niet graag ziet, kijk er dan ook niet naar, als je iets niet wordt gevraagd, geef dan daarop ook geen commentaar en houd je bij het onderwerp.
                    Onderwerp is of we de site van Andram goed vinden en wat we ervan denken.
                    Mijn antwoord is en blijft een dikke zero omdat, de redenen die ik steeds aanhaal, de leesbaarheid voor minderzienden, ... heel laag ligt. En ik zit nu zo eenmaal in elkaar dat dat voor mij een eerste vereiste is om verder te gaan in een beoordeling. Kan je dit niet pruimen , lees het dan niet.

                    Ik ga nu maar stoppen, anders ontploft de boel hier maar weer eens omdat één of andere kluns nu weer eens zijn gedacht zegt, die anderen niet kunnen aarden.

                    ANDRAM, nogmaals, pas aub je lettertype aan in kleur en vorm en grootte. Dat alleen al zal voor velen een verbetering zijn. Niet iedereen zit met zijn scherm in een vokkomen donkere kamer...
                    https://www.fotospotter.be
                    Je suis content d’être heureux

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nieuwe website

                      Ik ben het wel voor een groot deel met Purlut eens, de website heeft een mooie, strakke opmaak, maar de tekst is zeer slecht leesbaar (lichtgrijs op wit in een heel klein lettertype). Bij een website is design net zo belangrijk als leesbaarheid en als ik niet in één opslag de site navigatie doorheb, dan is mijn aandacht al vertrokken.

                      @all
                      Graag on topic blijven, het gaat hier om de website van andram en niet van wie dan ook.
                      Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
                      --------

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nieuwe website

                        Oorspronkelijk geplaatst door JLP
                        Ik ben het wel voor een groot deel met Purlut eens, de website heeft een mooie, strakke opmaak, maar de tekst is zeer slecht leesbaar (lichtgrijs op wit in een heel klein lettertype). Bij een website is design net zo belangrijk als leesbaarheid en als ik niet in één opslag de site navigatie doorheb, dan is mijn aandacht al vertrokken.
                        Ben het hier mee eens, moest even kijken waar de tekst stond, amper te lezen en dan draag ik geen bril .
                        Toch een mooie site, lekker strak...
                        Groeten,
                        Ludo

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nieuwe website

                          @Guruh,
                          Jouw reactie was off topic en is daarom verwijderd. Graag on-topic blijven!
                          Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
                          --------

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nieuwe website

                            Bedankt voor de reacties, zonder er verder op in te gaan...alle opmerkingen zijn me heel nuttig geweest.
                            Heb een en ander wat aangepast, maar heb niet té veel toegegeven...
                            www.andram.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nieuwe website

                              Oorspronkelijk geplaatst door andram
                              Bedankt voor de reacties, zonder er verder op in te gaan...alle opmerkingen zijn me heel nuttig geweest.
                              Heb een en ander wat aangepast, maar heb niet té veel toegegeven...
                              Véél beter, hoor, slechts een kleine ingreep maar een goede
                              Groeten,
                              Ludo

                              Comment

                              Working...
                              X