Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nepal: swayambunath

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nepal: swayambunath

    Iets andere architectuur dan hier maar daar alom aanwezig



    Wat mij zelf stoort is dat de vlaggenstok rechts er niet volledig op staat.
    Nu moet ik nog eens terug ( ) om het bovenste ook te schieten, hoe jammer toch
    de gustibus et coloribus non est disputandum
    Greetz, Artur Bex

  • #2
    Re: Nepal: swayambunath

    helemaal zonder vlag en een rustiger achtergrond zou het beeld meer aanzien geven, maar als je toch nog terug gaat, kan je dit meten even meenemen.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Nepal: swayambunath

      Ja klopt. Het is te druk: to much wat er in deze foto gebeurt. Misschien had je moeten proberen om de achtergrond onscherp te krijgen waardoor het hoofdonderwerp, de buddha, wat meer contrastreerd met t achtergrondje.

      Aldus een beginner.

      ps Onderwerp an sich is erg cool vind ik!

      Comment


      • #4
        Re: Nepal: swayambunath

        Het is niet makkelijk, maar als ik als buitenstaander naar mijn foto probeer te kijken dan kan ik erin komen dat deze hier te druk bevonden wordt....en nochtans maakt dit deel uit van de 'architectuur'. De (gebeds)vlaggen hangen er niet zomaar eventjes voor een driedaagse pensenkermis maar blijven er dag in dag uit, het jaar rond, hangen. Je komt niet rond dit beeld zonder de vlaggen te zien. Het was al een prestatie om geen aap mee in het beeld te krijgen (swayambunath wordt ook wel 'the monkey temple' genoemd.
        Thx voor de opinies
        de gustibus et coloribus non est disputandum
        Greetz, Artur Bex

        Comment


        • #5
          Re: Nepal: swayambunath

          Oorspronkelijk geplaatst door Kinglouie
          Het was al een prestatie om geen aap mee in het beeld te krijgen (swayambunath wordt ook wel 'the monkey temple' genoemd.
          Thx voor de opinies
          Als dit the monkey temple genoemd wordt, dan had ik er allicht voor gekozen om die beesten mee in beeld te brengen. Maar misschien zou het beeld nog drukker geworden zijn. Kweetnie
          VG
          Miek

          Comment


          • #6
            Re: Nepal: swayambunath

            Het drukke gebeuren op de foto, en het niet duidelijk separeren van het onderwerp uit zijn achtergrond maken deze foto niet meer dan een leuke "snapshot", welke heel goed zal passen in je eigen album.

            Comment

            Working...
            X