Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

INCA dicht!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • INCA dicht!

    Per 1 augustus 2006 gaat Nikon zelf de distributie regelen in NL; daardoor is er voor INCA blijkbaar geen bestaansrecht meer..
    Ik heb zelf geen mening over INCA, maar hoe korter de lijnen met Nikon, hoe beter het is lijkt mij..
    Wel spijtig voor de mensen die bij INCA werkzaam zijn.

    Bron: Haarlems Dagblad
    Come on, don't be a bore: visit my photolog!BlackAdder's Finest Photographs

  • #2
    Re: INCA dicht!

    In België vergaat de Beukelaar hetzelfde lot .. alleen hebben die ook nog producten buiten het Nikon gamma .. Ik hoop alleen dat de service gelijk zal blijven, want de lat lag (zeker in belgië) hoog

    Comment


    • #3
      Re: INCA dicht!

      Het is jammer voor Inca, maar het zat er dik in dat na België Nikon Europe ook in Nederland de distrubutie zou gaan regelen. Misschien dat we nu betere regels krijgen rondom de grijze import. Vanuit het oogpunt van Inca kan ik me de ergernis rondom grijze import goed voorstellen, maar voor Nikon zelf zou dit toch geen verschil mogen maken. Dat Nikon zelf een andere mening heeft over grijze import mag je misschien afleiden uit het feit dat je via de Nikon-website je Engelstalige handleiding makkelijk kunt omruilen voor een Nederlandstalige handleiding.

      Wat betreft de service denk ik niet dat we er echt op achteruit zullen gaan. De service van Inca was prima, maar vooralsnog zijn er geen aanwijzingen dat Nikon Europe de intentie heeft het minder goed te gaan doen.

      Ik hoop dat die 35 mensen een baan aangeboden krijgen bij Nikon Europe...

      Groeten, Miriam

      Comment


      • #4
        Re: INCA dicht!

        The king is dead, long live the king !

        As Miriam said.. I hope the personeel in .nl and .be get offered places

        Comment


        • #5
          Re: INCA dicht!

          Ik hoop dat die 35 mensen een baan aangeboden krijgen bij Nikon Europe...
          Daar vrees ik voor. Mijn lokale fotohandelaar wist me te vertellen dat de technische ondersteuning zou gebeuren in Tjechië.
          fotosite

          Comment


          • #6
            Re: INCA dicht!

            Oorspronkelijk geplaatst door elsan
            Daar vrees ik voor. Mijn lokale fotohandelaar wist me te vertellen dat de technische ondersteuning zou gebeuren in Tjechië.
            Dan ben je je camera erg lang kwijt!!

            Comment


            • #7
              Re: INCA dicht!

              Oorspronkelijk geplaatst door Visio
              In België vergaat de Beukelaar hetzelfde lot .. alleen hebben die ook nog producten buiten het Nikon gamma .. Ik hoop alleen dat de service gelijk zal blijven, want de lat lag (zeker in belgië) hoog
              Niet enkel de lat lag hoog... ook de prijzen...
              Minder glas dan vroeger, maar beter.

              Comment


              • #8
                Re: INCA dicht!

                Even verplaatst naar een meer passend subforum.
                Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
                --------

                Comment


                • #9
                  Re: INCA dicht!

                  De nieuwe vestiging zal een logistiekedochter-afdeling hebben in België, alle, dat is toch de bedoeling. Men is daar volop aan het werven, maar, neen er wordt geen overname gedaan van personeel. Dat doen ze niet
                  Vermoedelijk ook een loonskwestie
                  https://www.fotospotter.be
                  Je suis content d’être heureux

                  Comment

                  Working...
                  X