Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

prinses mathilde op bezoek bij kids

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • prinses mathilde op bezoek bij kids

    Het Album kan je
    Last edited by vinstermik; 9 november 2010, 07:34.

  • #2
    Re: prinses mathilde op bezoek bij kids

    Knap album, de voorlaatste (in het album) geniet mijn voorkeur, alhoewel de 'flikken' er ook niet misstaan
    Mathilde haar I.Q. is precies ook al wat gestegen, te zien op de laatste foto, Mathilde VON Belgie, haha
    Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

    Comment


    • #3
      Re: prinses mathilde op bezoek bij kids

      De eerste foto is niet echt flaterend voor Mathilde en voor de rest sluit mij volledig aan bij Bingel. De voorlaatste foto uit je album lijkt mij de beste.
      BD0477BE

      Comment


      • #4
        Re: prinses mathilde op bezoek bij kids

        Hey Vinstermik,

        plezant hé om tussen de meute mee te fotograferen, ik heb het ook ervaren. Foto's zijn goed maar eerlijk gezegd verwacht ik iets meer interactie tussen Mathilde en the kids
        Indien je bijvoorbeeld voor kranten kijkt, hebben zij minder aan het portret van Mathilde (kan overal genomen worden) maar wel aan de interactie tussen haar en de doven.

        Daarom springen er voor mij direct 2 hele goede foto's uit je reeks en dat is deze waar zij gebarentaal doet met de doven (10 vingers tonen) en deze waar ze op haar knieen zit met speelgoed

        Moet een toffe ervaring geweest zijn.

        Greetz, RonnyE

        Comment


        • #5
          Re: prinses mathilde op bezoek bij kids

          vind de laatste een mooie hoor, heb haar wel eens op TV gezien dacht ik.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: prinses mathilde op bezoek bij kids

            Ik weet niet in wat voor omstandigheden de foto's genomen zijn, maar ik vrees het ergste; tussen de mensen in met licht en achtergrond die verre van ideaal zijn. Als je er dan zulke foto's kunt maken...

            ... een eerbiedig zwijgen.
            Op een gave huid kun je niet scherpstellen
            Simpele albumpjes

            Comment


            • #7
              Re: prinses mathilde op bezoek bij kids

              Oorspronkelijk geplaatst door Porochelt
              Ik weet niet in wat voor omstandigheden de foto's genomen zijn, maar ik vrees het ergste; tussen de mensen in met licht en achtergrond die verre van ideaal zijn.
              Stel je gewoon voor : een klaslokaalje met 3 tv ploegen van elk 3 man, een 8-tal fotografen waarvan iedereen op zoek is naar het beste plaatsje, de plaatselijke overheid, de directie van de school de kinderen die les volgden, hun opvoeders en opvoedsters, en de Prinses met haar veiligheidsmensen. Dit moet ongeveer voldoende zijn om de omstandigheden te begrijpen.
              Van mij hoor je geen kritiek of gevloek. ik heb mijn voorziene opdracht (plaatselijk nieuws) kunnen brengen en daar draaide het om. De rest nemen we er graag bij.
              Last edited by vinstermik; 29 maart 2006, 21:10.

              Comment


              • #8
                Re: prinses mathilde op bezoek bij kids

                Oorspronkelijk geplaatst door Jeff_Belgium
                De eerste foto is niet echt flaterend voor Mathilde en voor de rest sluit mij volledig aan bij Bingel. De voorlaatste foto uit je album lijkt mij de beste.
                für mich auch, aber die Von België ist super.

                Henri de FLANDRES
                lidnummer: BD0435BE

                Comment


                • #9
                  Re: prinses mathilde op bezoek bij kids

                  Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE
                  Hey Vinstermik,

                  plezant hé om tussen de meute mee te fotograferen, ik heb het ook ervaren. Foto's zijn goed maar eerlijk gezegd verwacht ik iets meer interactie tussen Mathilde en the kids
                  Indien je bijvoorbeeld voor kranten kijkt, hebben zij minder aan het portret van Mathilde (kan overal genomen worden) maar wel aan de interactie tussen haar en de doven.

                  Daarom springen er voor mij direct 2 hele goede foto's uit je reeks en dat is deze waar zij gebarentaal doet met de doven (10 vingers tonen) en deze waar ze op haar knieen zit met speelgoed

                  Moet een toffe ervaring geweest zijn.

                  Greetz, RonnyE
                  Mee eens. Technisch aan 2 en 3 niets aan te merken. Maar in je album staat er een betere. 1 is een beetje te fel geflitst?
                  Maar je protretten zijn technisch in orde hoor.
                  [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

                  Comment


                  • #10
                    Re: prinses mathilde op bezoek bij kids

                    Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik
                    Stel je gewoon voor : een klaslokaalje met 3 tv ploegen van elk 3 man, een 8-tal fotografen waarvan iedereen op zoek is naar het beste plaatsje, de plaatselijke overheid, de directie van de school de kinderen die les volgden, hun opvoeders en opvoedsters, en de Prinses met haar veiligheidsmensen. Dit moet ongeveer voldoende zijn om de omstandigheden te begrijpen.
                    Ik vermoedde al zo iets.
                    Op een gave huid kun je niet scherpstellen
                    Simpele albumpjes

                    Comment


                    • #11
                      Re: prinses mathilde op bezoek bij kids

                      Heel mooie portretten
                      Met een voorkeur voor de tweede

                      Comment


                      • #12
                        Re: prinses mathilde op bezoek bij kids

                        Mooie portretten van een prachtige dame!
                        vriendelijke groeten, Helen
                        Updated WWW.HELENICA.NL
                        ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

                        Comment


                        • #13
                          Re: prinses mathilde op bezoek bij kids

                          Oorspronkelijk geplaatst door Porochelt
                          Ik weet niet in wat voor omstandigheden de foto's genomen zijn, maar ik vrees het ergste; tussen de mensen in met licht en achtergrond die verre van ideaal zijn. Als je er dan zulke foto's kunt maken...

                          ... een eerbiedig zwijgen.
                          Dus ik zwijg...
                          Neen, volledig mee eens, heb al dikwijls ervaren dat het niet evident is om zulke mooie foto's te nemen in zulke omstandigheden...
                          Nikon D200 | Nikon D700 | SB600 | SB910 | Tokina 11-16 | Nikon 18-70 | Nikon 24-70 | Nikon 105 Micro | Nikon 80-200 AF D ED
                          http://<span style="color:Navy">www....ions.be</span> - http://<span style="color:Silver">ww...lens.be</span>

                          Comment

                          Working...
                          X