Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraag aan de mods...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vraag aan de mods...

    Hi,

    De laatste tijd verschijnen er interessante artikels bij "Nieuws...".

    Over compositie, en bvb. Het DPI mysterie (zelf geschreven) enz....

    Stel nu dat ik die afdruk en verspreid in mijn fotoclub omdat ik vind dat iedereen dat eens zou moeten lezen, of nog, om te bespreken.

    Met mijn eigen tekst vermoed ik geen problemen, maar wat met de teksten van anderen. Kunnen we die gebruiken, moeten we het vragen, aan wie ?... enz.

    Bestaat hier BD jurisprudentie over ?

    thx,
    Paul.
    DPaul - A.FIAP
    D810, nikkors and other stuff

  • #2
    Re: Vraag aan de mods...

    Jurisprudentie zal er nog niet bestaan neen, laat het ons zo houden


    Je volledig eigen tekst kan je natuurlijk zonder enig probleem van je pc halen he Paul
    Voor het overige meende ik dat zeker op het einde nog mee de bronverwijzing zou moeten afgedrukt worden, en een vraag maakt het altijd aangenamer voor iedereen. Maar afprinten mét bronverwijzing was meende ik, voldoende...

    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


    Comment


    • #3
      Re: Vraag aan de mods...

      In principe moet de vraag formeel aan de raad van bestuur gesteld worden, met omschrijving van de bestemming van de gebruikte teksten.
      Een bronvermelding is verplicht (www.belgiumdigital.com), en indien de gebruikte tekst in een clubblad verschijnt verwachten we één exemplaar om te archiveren.
      Hombre

      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

      Comment


      • #4
        Re: Vraag aan de mods...

        Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
        In principe moet de vraag formeel aan de raad van bestuur gesteld worden, met omschrijving van de bestemming van de gebruikte teksten.
        Een bronvermelding is verplicht (www.belgiumdigital.com), en indien de gebruikte tekst in een clubblad verschijnt verwachten we één exemplaar om te archiveren.
        Mod,

        Hierbij dus de officiële vraag of het volgende kan:

        Het betreft de bijdrage "compositie" van Frigolamptje.

        Ik zou die willen afdrukken & verspreiden in clubverband.
        (Koninklijke Fotoclub Merksem) met bronvermelding.

        De bedoeling is de volgende: voor de enen is het bekende stof, voor de anderen is een opfrissing welkom.

        Deze onderwerpen werden natuurlijk reeds uitvoerig op lesavonden behandeld, maar ik wil nu aan elk van de 11 punten een opdracht koppelen om die in praktijk te brengen.

        De leden worden dus op een shoot-avond gedropt met de opdrachten en zijn bvb. verondersteld bvb. 5 uit de 11 topics fotografisch te realiseren.

        De resultaten worden dan op de volgende clubavond besproken.

        Ik ben zelfs bereid de tekst met de opdrachten aan BD over te maken, zodat anderen hiervan kunnen gebruik kunnen maken.

        Wat denkt de raad van bestuur ?

        mvg,
        DPaul.
        DPaul - A.FIAP
        D810, nikkors and other stuff

        Comment

        Working...
        X