Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke lens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • welke lens

    ik sta op het punt om een nikon D70s te kopen maar ben nog aant twijfelen welke lens. Ik ben aant kijken naar de Nikkor 18-200 VR. Of neem ik best de kitlens om dan achteraf een 2e lens te kopen?

    Het is voor allround gebruik...
    Last edited by Alvonx; 23 maart 2006, 16:20.

  • #2
    Re: welke lens

    Oorspronkelijk geplaatst door Alvonx
    ik sta op het punt om een nikon D70s te kopen maar ben nog aant twijfelen welke lens. Ik ben aant kijken naar de Nikkor 18-200 VR. Of neem ik best de kitlens om dan achteraf een 2e lens te kopen?
    Ik ken er niet veel van, maar een zoomlens met een zoom bereik van meer dan 10x ik heb altijd horen zeggen dat het max 3x mag zijn om nog iets of wat kwaliteit over te houden.Of vergis ik mij.
    Nieuwe website

    Comment


    • #3
      Re: welke lens

      Oorspronkelijk geplaatst door Alvonx
      ik sta op het punt om een nikon D70s te kopen maar ben nog aant twijfelen welke lens. Ik ben aant kijken naar de Nikkor 18-200 VR. Of neem ik best de kitlens om dan achteraf een 2e lens te kopen?

      Het is voor allround gebruik...
      18-200!! super lenske

      Comment


      • #4
        Re: welke lens

        Oorspronkelijk geplaatst door remip
        Ik ken er niet veel van, maar een zoomlens met een zoom bereik van meer dan 10x ik heb altijd horen zeggen dat het max 3x mag zijn om nog iets of wat kwaliteit over te houden.Of vergis ik mij.
        is dat echt zo waarneembaar? is wel enorm handig...

        Comment


        • #5
          Re: welke lens

          Oorspronkelijk geplaatst door Alvonx
          is dat echt zo waarneembaar? is wel enorm handig...
          De nikon 18-200 is echt wel een leuk hebbedingetje, de kwaliteit is goed, en de handling is super!!
          Je gaat wel verschil zien met toplenzen, maar wat wil je hé.
          3x zooms zullen wel beter zijn, als het toppers zijn, een doorsnee 3x zoom zal ook niet super zijn hoor.

          Comment


          • #6
            Re: welke lens

            Oorspronkelijk geplaatst door Rudy
            .
            3x zooms zullen wel beter zijn, als het toppers zijn, een doorsnee 3x zoom zal ook niet super zijn hoor.
            Daar kan ik mij volledig in terug vinden
            Nieuwe website

            Comment


            • #7
              Re: welke lens

              heb de knoop maar doorgehakt. Heb vandaag den D70s met den Nikkor 18-200 VR besteld. nu komt het lange wachten...

              Comment

              Working...
              X