Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vakantie Loirevallei kasteel Chambord

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vakantie Loirevallei kasteel Chambord

    Het decadentste renaissancekasteel uit de regio. In den beginne een jachtslot maar omgebouwd tot koninklijk speeltje in de 16de eeuw.
    Immens groot!!! 440 kamers maar natuurlijk niet alle open voor publiek.

    Deze is mijn eerste pano ooit. Nog nooit gedaan maar als je dan de prachtige pano's ziet die hier verschijnen jeuken de vingers toch om het ook eens te proberen. Vond mijn eerste poging toch wel de moeite om te tonen.. Weet al dat ik in het vervolg een statief moet gebruiken. Gewoon aaneengezet met de software van canon. 4 foto's zijn het. Je ziet wel de scheidingen nog in de lucht is wel jammer. Weet iemand hoe ik dit kan vermijden?
    Als er iemand nog tips heeft voor beter pano's..


    Zicht van de achterkant.. Je wilt niet weten hoever ik hiervoor achteruit heb moeten stappen om ze helemaal op 1 foto te krijgen!


    Binnenkant centrale wenteltrap.. Heel raar om erop te wandelen. Je ziet de overbuur wandelen door die gaten maar je kunt er nooit aan omdat het eigenlijk een volledig andere trap is.. Kompleet verwarrend.
    Zou een design zijn van Leonardo da Vinci
    http://www.pictureparking.com/pic/48762/mode/M/img.jpg
    Krijg hem om een of andere donkerbruine reden niet kleiner dan 200 kb.. Al met dbsizer en al overgeweest.. snap het niet goed..

    Ik denk en hoop dat ik dit in het goede forum gepost heb.. Ben er niet zeker van.. Omdat het een combinatie is.. Als het beter ergens anders staat mijn excuses..

    Groeten
    Timothy



    EDIT: de laatste foto voldoet niet aan de forumregels en werd verwijderd. Via de edit-functie kan je een aangepaste versie terugplaatsen.


    seppuku [mod]
    Last edited by Lacroix Timothy; 23 maart 2006, 13:58.
    Audaces Fortuna Iuvat
    In Amicitia Unum

  • #2
    Re: vakantie Loirevallei kasteel Chambord

    Knap werk vooral de wenteltrap komt intrigerend over.
    Een gratis panoprogramma kan je downloaden op deze locatie
    Werkt behoorlijk.

    Henri
    lidnummer: BD0435BE

    Comment

    Working...
    X