Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

glossy of semigloss, verschil ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • glossy of semigloss, verschil ?

    Bij Epson (online-store) hebben ze een actie met 10 x 15 fotopapier. Ze hebben daarin twee soorten, namelijk de glossy en semigloss. Ik zag bij de beschrijving dat glossy hoogglans is (daar heb ik nu een testpakketje van liggen dat bij de printer zat) en de semigloss is half-mat. Ik vindt het echter een beetje vaag, wat is half mat ?

    Welke soort geeft nu de mooiste resulaten, naar jullie mening ?
    Ik wil graag de goede bestellen want het zijn 100 st.

  • #2
    Re: glossy of semigloss, verschil ?

    Hoi,
    Gebruik steeds het papier van epson Glossy.
    Vindt dit ronduit schiterend wat ik daarmee bereik.
    Stevig en kleuren zijn prachtig.
    Heb verschillende getest en tot slotsom gekomen dat ik Glossy moest nemen.
    Glossy geeft een mooie glans op de foto en evenaart daarmee de afdruk als je die zou laten doen bij en fotograaf.
    Zelf eens testen he wat voor U het belangrijkste is en welke best uit de bus komen (allee printer bedoel ik )

    Edit , gebruik de 255Gr versie van zowel A4 als 10x15

    Grts
    Formatje
    Last edited by Formatje13; 22 maart 2006, 11:37.

    Comment


    • #3
      Re: glossy of semigloss, verschil ?

      Ik print 10x15-tjes op semi-gloss epson papier. Dit vind ik persoonlijk het mooiste, licht gepareld vind ik zeer mooi. Kheb ook al afdrukken gemaakt op glossy A4, en inderdaad ook wel heel sjiek. En toch blijf ik voor mijn 10x15tjes semigloss gebruiken!

      Comment


      • #4
        Re: glossy of semigloss, verschil ?

        Dat wordt dan toch even proberen, voor nu heb ik maar glossy besteld en misschien dat ik nog ergens een klein testpakje semigloss ergens zie, want om er daar nou ook 100 van te bestellen... in ieder geval dank voor de reacties.

        Comment

        Working...
        X