Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie werkt met een 55-200 mm zoom ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie werkt met een 55-200 mm zoom ?

    Zijn er mensen met ervaringen met deze zooms? En zo ja met welke merken?
    Graag reacties!
    Last edited by BasK; 22 maart 2006, 10:12.
    Van Minolta X-700 en een hoop glas via 7Xi naar 7D

  • #2
    Re: Wie werkt met een 55-200 mm zoom ?

    Check! ik heb zo'n lens, van sigma, voor op m'n 350D. ik heb nog geen ervaring met tele-primes, grote tele's etcetera, maar ben er wel content van. het is wel een vrij zware lens, maar best ok. De kwaliteit ervan is vrij goed; ik kan er niet echt van klagen. Allé, het is genoeg voor wat ik ze gebruik. ik weet niet wat je wil doen...
    EOS 350D; kitlens, Sigma 55-200mm, 50mm 1.8, Tokina 12-24mm

    Comment


    • #3
      Re: Wie werkt met een 55-200 mm zoom ?

      Als aanvuling op de kitlens. Wat meer zoombereik, dus zaken wat dichterbij kunnen halen.
      Had bij de analoge camera een 75-300 en hij zou als vervanging voor die lens moeten dienen.
      Van Minolta X-700 en een hoop glas via 7Xi naar 7D

      Comment


      • #4
        Re: Wie werkt met een 55-200 mm zoom ?

        Heb de kitlens van de D50 55-200 en werkt perfect hij is behoorlijk scherp. Scherper als me 18-55 lensje.

        Comment


        • #5
          Re: Wie werkt met een 55-200 mm zoom ?

          Hallo

          Ik ben ook in het bezit van een 55-200 kitlens van Nikon op mijn D50.
          Best een goed objectief voor zijn prijs.

          Groeten
          Spogy
          Nikon D5000 A-FS Nikor 1:3.5/5.6 18-55mm G VR, A-FS Nikor 1:4/5.6 55-200mm ED VR.

          Comment


          • #6
            Re: Wie werkt met een 55-200 mm zoom ?

            Ben gegaan voor de Tamron 55-200. De door jullie gebruikte Nikons passen niet op mijn KM