Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Redden Foto's van X-Drive

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Redden Foto's van X-Drive

    Wat een ramp. Tijdens onze reis naar Egypte blokeerde heel op het einde mijn X-drive (VP2160), er kon niets meer op gedaan worden (waarschijnlijk door defect CF kaartje). Het enige dat de x-drive terug aan de praat kreeg was een reset, wat ik dan ook gedaan heb.

    Zojuist thuisgekomen stel ik vast dat buiten één directory alle foto's verdwenen zijn, waarschijnlijk door die reset natuurlijk. Jullie zullen begrijpen dat hiermee voor ons zeer waardevol beeldmateriaal is verloren gegaan.

    Daarom een oproep aan iedereen : Weet er iemand een mogelijkheid om de foto's toch nog te redden, ik weet zeker dat ze niet allemaal overschreven zijn en dat ze waarschijnlijk nog op de harde schijf staan maar niet bereikbaar.

    Ik hoop dat jullie kunnen helpen.
    Vriendelijke groeten,
    Rudy
    Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto

  • #2
    Re: Redden Foto's van X-Drive

    bij LINKS hierboven staan er een deel... hopelijk krijg je ze terug (de foto's)
    of photorescue, recover my files, sandisk rescuepro, digital photo recovery.... etc..
    -=- Light is the key...

    Comment


    • #3
      Re: Redden Foto's van X-Drive

      hallo :


      zie


      ze hebben bij de usb stick niet gehopen, maar het probleem lag daar anders. Ben zeker dat dit bij het door jou beschreven probleem wel zal helpen, tenminste als drive nog toegankelijk is (na reset)

      succes

      gtx
      BD0519BE - Nikon d70, Sony dsc-t30, ACDSEEpro 8, PE 3.0
      It is more important to click with people than to click the shutter - Alfred Eisenstaedt

      Comment


      • #4
        Re: Redden Foto's van X-Drive

        Heb reeds enkele malen Pixo rescue gebruikt http://www.pixomedia.de/
        ga naar download.
        met zeer goed resultaat, cf was geformateerd en ik miste enkele afbeeldingen pixio haalde die probleemloos terug.
        Veel sucses overigens.
        Groeten Luc.
        BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

        Comment


        • #5
          Re: Redden Foto's van X-Drive

          Als ik het goed begrijp zijn de foto's op de schijf van de image drive gewist ? In dat geval kun je proberen de schijf rechtstreeks aan een computer te hangen en met een schijfrescue programma de foto's alsnog terug te halen.

          Bij wissen wordt de foto niet fysiek verwijderd, maar alleen een vinkje omgezet. Ze zouden er normaal gesproken nog op moeten staan, tenzij de Vosonic iets heel aparts doet.

          In ieder geval veel succes gewenst.
          Groeten,

          Albert Jan

          Website AJH
          lidnummer: BD0371NL

          Comment


          • #6
            Re: Redden Foto's van X-Drive

            De paniek is gelukkig over, ik dacht alles kwijt te zijn. Ondertussen op jullie aanraden "Photorescue" gebruikt en gelukkig kwamen de foto's zonder problemen weer tevoorschijn, of ze er allemaal zijn weet ik niet maar ik denk het wel.

            Het recovery programma is te bestellen op "www.datarescue.com" en kost 25,50 € zonder BTW, heel weinig dus als je bedenkt dat anders alle foto's weg waren.

            Hartelijk bedankt aan iedereen die trachte te helpen.

            groetjes,
            Rudy
            Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto

            Comment

            Working...
            X