Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Enkele vragen over het portretteren van koppels

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Enkele vragen over het portretteren van koppels

    Hey mensen,

    Ik zit met een paar vraagtekens en ben op zoek naar wat algemene info. Een koppel heeft me gevraagd enkele foto's van hen te maken die ze dan in hun woonkamer zouden ophangen. Nu is mijn vraag naar mensen die hier al ervaring in hebben: hoe zouden jullie dat aanpakken? Wat voor soorten poses kan ik zo allemaal proberen enz... Natuurlijk zal de inspiratie van het moment en die situatie dan wel raad geven maar ik ben toch eens benieuwd naar wat jullie mooi of interessant vinden bij het portretteren van mensen.

    Als jullie bv foto's die jullie persoonlijk mooi vinden of zelf gemaakt hebben zouden willen tonen zou ik al heel erg blij zijn!


    Alle raad is welkom.


    Dieter
    ___ { www.dietervanholder.be }- photography

  • #2
    Re: Enkele vragen over het portretteren van koppels

    Een paar is inderdaad 2

    Hey mensen, Ik zit met een paar vraagtekens en ben op zoek naar wat algemene info. Een koppel heeft me gevraagd enkele foto's van hen te maken die ze dan in hun woonkamer zouden ophangen. Nu is mijn vraag naar mensen die hier al ervaring in hebben: hoe zouden jullie dat aanpakken? Wat voor soorten poses kan ik zo allemaal

    Comment


    • #3
      Re: Enkele vragen over het portretteren van koppels

      Portretteer de mensen zoals ze zijn.
      Hiermee bedoel ik dat je de foto's neemt tijdens hun favoriete bezigheid, zoals de krant lezen, TV kijken, breien, met bril als ze die meestal op hebben, ...

      hesy.be
      BD0319BE

      Comment


      • #4
        Re: Enkele vragen over het portretteren van koppels

        Je zal dat een beetje moeten bekijken.
        Zijn het jonge mensen ? Laat hem in zijn bloot bovenlichaam met een jeansbroek poseren en zij die van achter hem met haar hoofd boven zijn schouder komt kijken en met haar hand aan zijn ahum " broeksriem " zit te prutsen.
        Is hij een kale motar met een lange baard ? Doe er iets gek mee, maak gebruik van zijn stoer uiterlijk.

        ...
        Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

        Comment

        Working...
        X