Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto Konijnenberg naar Belgie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto Konijnenberg naar Belgie

    Ter info, van hun website:

    Foto Konijnenberg opent TWEEDE vestiging in het Belgische Turnhout!!!
    De gedachte was al enige tijd aanwezig, versterkt door de vraag en nu kunnen we de daad bij het woord voegen: Foto Konijnenberg opent een tweede vestiging en wel vlak over de grens in het Belgische Turnhout.

    Foto Konijnenberg kan bogen op een grote publieke belangstelling vanuit alle hoeken van de Benelux om een bezoek te brengen aan Den Ham in Overijssel. Vanzelfsprekend speelt de aantrekkelijke prijs daarbij een belangrijke rol maar ook de expertise van onze verkopers en de gemoedelijke sfeer waarin de klant geholpen wordt zal absoluut één van de redenen zijn van uw bezoek. Vergeten we natuurlijk nog te vermelden dat het assortiment en voorraden enorm zijn. Geweldig vinden wij het dan ook om te zien dat de klant uit bijvoorbeeld Brabant, Zuid-Holland of België “eventjes” in de auto stapt om een camera, lens, oid af te halen in Den Ham en we hopen dan ook dat u daar een goed gevoel aan heeft over gehouden en dat Foto Konijnenberg weer bovenaan staat voor een eventuele vervolgaankoop.

    Wij hebben in ieder geval besloten om het wat makkelijker voor u te maken. Foto Konijnenberg komt dus naar u toe! Het streven is dan ook om deze 2e vestiging in mei te kunnen openen. De keuze is op Turnhout gevallen vanwege de perfecte bereikbaarheid vanuit de plaatsen Eindhoven, Tilburg, Breda, Antwerpen en Brussel.
    Last edited by edelf; 15 maart 2006, 22:08.
    Canon 1DX, 5D MKIII, EF 50 MKI, 24-70L, EF 11-24 4.0 L, EF 24-105L, EF 300 2.8 IS, EF 400 2.88 S II, EF 70-200 F2.8 F4, 600 EXII, etc

  • #2
    Re: Foto Konijnenberg naar Belgie

    Betekent dit dan ook dat wij voortaan 2 jaar garantie krijgen zoals voorzien in de Belgische wetgeving ?

    Comment


    • #3
      Foto Konijnenberg opent 2e vestiging in Turnhout

      Foto Konijnenberg opent 2e vestiging in Turnhout
      Wel interessant voor onze Belgische vrienden, die soms zelfs de moeite nemen helemaal naar Oost-Nederland af te reizen om bij Konijnenberg te kunnen kopen

      PS: voor de duidelijkheid: ik werk niet bij Konijnenberg ofzo. Al ben ik wel een tevreden klant van ze

      Laatst gewijzigd: 15-03-2006, 20:26
      Foto Konijnenberg opent TWEEDE vestiging in het Belgische Turnhout!!!

      De gedachte was al enige tijd aanwezig, versterkt door de vraag en nu kunnen we de daad bij het woord voegen: Foto Konijnenberg opent een tweede vestiging en wel vlak over de grens in het Belgische Turnhout.

      Foto Konijnenberg kan bogen op een grote publieke belangstelling vanuit alle hoeken van de Benelux om een bezoek te brengen aan Den Ham in Overijssel. Vanzelfsprekend speelt de aantrekkelijke prijs daarbij een belangrijke rol maar ook de expertise van onze verkopers en de gemoedelijke sfeer waarin de klant geholpen wordt zal absoluut één van de redenen zijn van uw bezoek. Vergeten we natuurlijk nog te vermelden dat het assortiment en voorraden enorm zijn. Geweldig vinden wij het dan ook om te zien dat de klant uit bijvoorbeeld Brabant, Zuid-Holland of België “eventjes” in de auto stapt om een camera, lens, oid af te halen in Den Ham en we hopen dan ook dat u daar een goed gevoel aan heeft over gehouden en dat Foto Konijnenberg weer bovenaan staat voor een eventuele vervolgaankoop.

      Wij hebben in ieder geval besloten om het wat makkelijker voor u te maken. Foto Konijnenberg komt dus naar u toe! Het streven is dan ook om deze 2e vestiging in mei te kunnen openen. De keuze is op Turnhout gevallen vanwege de perfecte bereikbaarheid vanuit de plaatsen Eindhoven, Tilburg, Breda, Antwerpen en Brussel.

      De grote vraag is natuurlijk: Krijg ik dan dezelfde gemoedelijke ontvangst en behandeling als in Den Ham? Hebben jullie in Turnhout ook zoveel op voorraad? Ons antwoord is Ja.
      Dit is hetgeen wat wij in de hand hebben en de rest hangt af van u als klant. Uw komst bepaalt ons succes en wij zullen u daarin absoluut niet teleurstellen.
      Het werd al gemeld op het DPZ-forum, maar ik dacht dat het vooral voor de mensen in Belgie wel interessant zou zijn. Vandaar dat ik het hier ook even post
      Last edited by pascal s; 15 maart 2006, 23:04.
      Nikon D70 / CP880

      Comment


      • #4
        Re: Foto Konijnenberg opent 2e vestiging in Turnhout

        staat er al

        Comment


        • #5
          Re: Foto Konijnenberg naar Belgie

          Vlaanderen wordt eindelijk ontdekt...
          Minder glas dan vroeger, maar beter.

          Comment


          • #6
            Re: Foto Konijnenberg naar Belgie

            2 identieke topics samen gezwierd.

            Comment


            • #7
              Re: Foto Konijnenberg naar Belgie

              Menen-Turnhout 158 km x 2 = 316 km, 'k zie me er zo vlug niet naar toe rijden!
              Goed gezien van Konijnenberg, hebben nog een heel stuk van de Hollanders mee en
              een schare Belgen, als de prijzen + verzendingskosten tenminste even goedkoop zijn of in Den Ham!
              Bed & Breakfast Wiesenloch, Crombach (Sankt Vith)

              Comment


              • #8
                Re: Foto Konijnenberg naar Belgie

                Oorspronkelijk geplaatst door notex
                Betekent dit dan ook dat wij voortaan 2 jaar garantie krijgen zoals voorzien in de Belgische wetgeving ?
                Is dit geen europese wet?
                Gallery: http://www.fotogallerij.be

                Comment


                • #9
                  Re: Foto Konijnenberg naar Belgie

                  Zullen de prijzen dan niet hoger liggen in Belgie BTW ?
                  Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
                  Web-Albums

                  Comment


                  • #10
                    Re: Foto Konijnenberg naar Belgie

                    Je hebt best kans dat de prijzen misschien iets hoger zijn omwille van de BTW. Nederlands = 19% en Belgie = 21%... Op grotere bedragen kan dit nog wel verschil maken.

                    Voor de Belgen is het zowieso in elk geval wel erg handig qua verzending zo lijkt me

                    Comment


                    • #11
                      Re: Foto Konijnenberg naar Belgie

                      Oorspronkelijk geplaatst door Marlies
                      Je hebt best kans dat de prijzen misschien iets hoger zijn omwille van de BTW. Nederlands = 19% en Belgie = 21%... Op grotere bedragen kan dit nog wel verschil maken.

                      Voor de Belgen is het zowieso in elk geval wel erg handig qua verzending zo lijkt me
                      In nederland bestellen en laten leveren in de winkel in België. Dan hebben ze een verlieslatende zaak in België om de belastingen in Nederland te compenseren ? Of zie ik het nu heel mooi ?

                      Comment


                      • #12
                        Re: Foto Konijnenberg naar Belgie

                        Oorspronkelijk geplaatst door Dirk007
                        In nederland bestellen en laten leveren in de winkel in België. Dan hebben ze een verlieslatende zaak in België om de belastingen in Nederland te compenseren ? Of zie ik het nu heel mooi ?
                        Tja, wie weet leveren ze dan niet meer naar Belgie...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Foto Konijnenberg naar Belgie

                          Oorspronkelijk geplaatst door Dirk007
                          In nederland bestellen en laten leveren in de winkel in België. Dan hebben ze een verlieslatende zaak in België om de belastingen in Nederland te compenseren ? Of zie ik het nu heel mooi ?
                          Als je laat opsturen naar een adres in Belgie, zal dat natuurlijk vanuit de Belgische winkel zijn, aan aan de Belgische BTW tarief, dat lijkt me evident. Als je er zelf om gaat, ligt de zaak natuurlijk anders.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Foto Konijnenberg naar Belgie

                            Goeiedag,

                            Als de huidige prijzen van Foto Konijnenberg in Belgie gelijk blijven, met uitzondering van BTW aanpassing is dit een gat in de markt!
                            Alle officiele Belgische dealers kunnen daar niet tegenop.
                            De plaatselijke fotoboeren zullen er zeker niet mee lachen denk ik, de potentiele kopers echter wél!

                            mvg,

                            Roland

                            Comment


                            • #15
                              Re: Foto Konijnenberg naar Belgie

                              Oorspronkelijk geplaatst door rept
                              Is dit geen europese wet?
                              Heb gisteren een konijnenberg faktuur van november 2005 gezien. Het materiaal had een garantie van 1 jaar.

                              Aan de telefoon hadden ze beweerd dat het officiële INCA import was, maar het materiaal dat ze opstuurden was grijze Amerikaanse import.
                              Last edited by notex; 16 maart 2006, 18:55.

                              Comment

                              Working...
                              X