Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotograaf gezocht (omg Eindhoven)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotograaf gezocht (omg Eindhoven)

    festivalinfo.nl zoekt met spoed voor 7 april een (pop)fotograaf.
    Lijkt het je wat om mooie foto's te maken tijdens pop optredens van oa de Heideroosjes, the Apers en Therapy? Neem dan contact op met lectori_salutem_@hotmail.com

    Hoewel ik het zelf wel zou willen doen, puilt mijn agenda aardig uit met andere evenementen waar ik aanwezig moet zijn!! Dus van welke BD'r kunnen we binnekort mooi pop/rock foto's verwachten??
    Last edited by Triker; 16 maart 2006, 13:00.
    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

  • #2
    Re: Fotograaf gezocht (omg Eindhoven)

    En wat schuift dat?

    Comment


    • #3
      Re: Fotograaf gezocht (omg Eindhoven)

      Niks, nada, nothing

      Comment


      • #4
        Re: Fotograaf gezocht (omg Eindhoven)

        Oorspronkelijk geplaatst door Photopit
        Niks, nada, nothing
        Geld is ook niet altijd zaligmakend...
        Als je verder wil met fotografie kan dit zeer interessant zijn omcontacten te legggen, of met een moderner woord "netwerken". Zo bouw je relaties op, bouw je faam en reputatie. En dan... als je goed bent... dan kan je misschien eens vragen "wa schuift dat?"...
        Greetz, Kariboe
        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

        Comment


        • #5
          Re: Fotograaf gezocht (omg Eindhoven)

          Allemaal mooi gezegd maar daar kan ik bij de bakker geen bokes mee kopen hoor. En elke dag kunnen we wel foto's maken voor nopes nada en nothing .

          Comment


          • #6
            Re: Fotograaf gezocht (omg Eindhoven)

            Oorspronkelijk geplaatst door ccf
            En elke dag kunnen we wel foto's maken voor nopes nada en nothing .
            Dan zal die ene dag ook niet veel uitmaken, wel?

            Comment


            • #7
              Re: Fotograaf gezocht (omg Eindhoven)

              Mag ik u dan opeten Leonidas dan heb ik toch al een praline binnen.

              Comment


              • #8
                Re: Fotograaf gezocht (omg Eindhoven)

                pm en mail gestuurd.

                Greetz
                Sharkdog
                How a terrible thing is knowledge, when it brings no profit to the wise?

                Portfolio Website

                Comment


                • #9
                  Re: Fotograaf gezocht (omg Eindhoven)

                  Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe
                  Geld is ook niet altijd zaligmakend...
                  Als je verder wil met fotografie kan dit zeer interessant zijn omcontacten te legggen, of met een moderner woord "netwerken". Zo bouw je relaties op, bouw je faam en reputatie. En dan... als je goed bent... dan kan je misschien eens vragen "wa schuift dat?"...
                  Greetz, Kariboe
                  Yips, zo is het maar net... eerste netwerken en jezelf bewijzen... daarna komen de centen (en ik kan het weten )
                  http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                  Comment

                  Working...
                  X