PDA

Volledige versie bekijken : Fotograaf gezocht (omg Eindhoven)

Triker
15 maart 2006, 21:00
festivalinfo.nl zoekt met spoed voor 7 april een (pop)fotograaf.
Lijkt het je wat om mooie foto's te maken tijdens pop optredens van oa de Heideroosjes, the Apers en Therapy? Neem dan contact op met lectori_salutem_@hotmail.com

Hoewel ik het zelf wel zou willen doen, puilt mijn agenda aardig uit met andere evenementen waar ik aanwezig moet zijn!! Dus van welke BD'r kunnen we binnekort mooi pop/rock foto's verwachten??

ccf
17 maart 2006, 10:37
En wat schuift dat?

Photopit
17 maart 2006, 10:45
Niks, nada, nothing

Kariboe
17 maart 2006, 11:14
Niks, nada, nothingGeld is ook niet altijd zaligmakend... ;)
Als je verder wil met fotografie kan dit zeer interessant zijn omcontacten te legggen, of met een moderner woord "netwerken". Zo bouw je relaties op, bouw je faam en reputatie. En dan... als je goed bent... dan kan je misschien eens vragen "wa schuift dat?"... :rolleyes: :) ;)
Greetz, Kariboe

ccf
17 maart 2006, 11:50
Allemaal mooi gezegd maar daar kan ik bij de bakker geen bokes mee kopen hoor. En elke dag kunnen we wel foto's maken voor nopes nada en nothing .

Leonidas
17 maart 2006, 11:52
En elke dag kunnen we wel foto's maken voor nopes nada en nothing .Dan zal die ene dag ook niet veel uitmaken, wel?

ccf
18 maart 2006, 15:53
Mag ik u dan opeten Leonidas dan heb ik toch al een praline binnen.

Sharkdog
21 maart 2006, 13:03
pm en mail gestuurd.

Greetz
Sharkdog

Triker
22 maart 2006, 00:01
Geld is ook niet altijd zaligmakend... ;)
Als je verder wil met fotografie kan dit zeer interessant zijn omcontacten te legggen, of met een moderner woord "netwerken". Zo bouw je relaties op, bouw je faam en reputatie. En dan... als je goed bent... dan kan je misschien eens vragen "wa schuift dat?"... :rolleyes: :) ;)
Greetz, Kariboe

Yips, zo is het maar net... eerste netwerken en jezelf bewijzen... daarna komen de centen (en ik kan het weten:D )