Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brussel in de nacht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Brussel in de nacht

    Hallo,

    Had mijn camera eens meegenomen en dit heb ik deze avond geschoten...zonder statief weliswaar, met dank aan de vuilbakken






    (Heb toch een vraagje ivm de tweede foto. Zit die qua kleur goed want ben namelijk kleurenblind)


    Groetjes,
    Kris
    Nikon D90 + 16-85mm

  • #2
    Re: Brussel in de nacht

    voor mij was het net effe tè donker en wat je vraag betreft: weet ik niet wat de kleur betreft, kan de situatie daar niet, maar er zijn er vast hier die het wel weten hoor.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Brussel in de nacht

      Ja, die 2e is qua kleur dik in orde wat mij betreft, mooie warme foto. Allebei erg mooi gemaakt, vooral de symetrie van de eerste spreekt mij erg aan, wel erg blauwig. Deze twee naast elkaar geeft wel een erg mooi contrast, wat kouder en symetrisch naast een mooie sfeervolle warme plaat.

      (Ik zou wel de kaders weglaten, dat vind ik echt een beetje zonde en dat leid mij ietwat af)

      F801 + D70 + 18-70 Kitlens + 50mm f/1.8 + 20mm f/2.8 + 100mm f/2.8 E + Sigma APO 70-200mm F 2.8 EX DG/HSM + Sigma EF-500 DG SUPER
      Visiteer mijn fotoboekje 30/3/2006 update - Gent + Brussel + Antwerpen + Pano's online.

      Comment


      • #4
        Re: Brussel in de nacht

        De eerste zit tegen het randje van overbelichting. Als je dan toch een symmetrische foto wil nemen, zorg dan dat die ook écht symmetrisch is.

        Nr. 2 is imho iets te oranje en ze mogen in Brussel wel eens de vuilbakken terug recht zetten.


        seppuku.

        Comment


        • #5
          Re: Brussel in de nacht

          De eerste is te licht naar mijn smaak.

          De tweede is mooi voor een nachtopname en het scheve spreekt mij wel aan.
          ANALOOG: Minolta XG9, Minolta 500si super, Pentax X50 met allemaal veel glaswerk
          Ook: DIGITAAL: Canon 20D

          Comment

          Working...
          X