Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mijn site "JPhotograpy" online

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • mijn site "JPhotograpy" online

    Hai, ik kijk met veel bewondering naar de foto's die ik op deze site aantref, erg inspirerent. Nu heb ik een aanbod gekregen om misschien verder te gaan in de fotografie, ik sta nog helemaal bij het begin, dat besef ik, maar ik vind het super om te doen. Ik heb al een site gemaakt met daarop al heel wat foto's. Graag heb ik dat jullie even ernaar kijken en je mening erover geven. Over de site zelf maar vooral over de foto's. Misschien hebben jullie ook nog tips hoe ik mezelf kan verbeteren ?! ik heb heel veel ideeen in mijn hoofd wat ik wil fotograferen, maar dat komt meestal niet overeen met wat ik fotografeer. Ik ben ook bezig met een soort zelfgemaakt studiotje te maken. Mijn budged is heeeeeel laag dus het wordt waarschijnlijk in elkaar geprutst zooitje knipoog.gif ik heb al een bouwlamp met dimmer en een plaat met alu-folie als reflector (had ik ergens gelezen). Als iemand daar nog een tip over heeft. En wat ik kan fotograferen om te Xperimenteren? Alvast bedankt en bedankt voor de vele mooie foto's die ik hier elke keer weer zie !

    Nikon D50 + 18-55mm kitlens, 70-210 AF NIKOR lens. kijk eens op mijn HOMEPAGE voor veel meer foto's e.d.

  • #2
    Re: mijn site "JPhotograpy" online

    leuke site maar zeeeeer traag; bij de foto,s zitten er mooie tussen hoor, dus lekker doorgaan.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: mijn site "JPhotograpy" online

      Knape site, goeie vormgeving, laad bij mij wel snel. Alleen loopt je tekst uit de kader....

      Comment


      • #4
        Re: mijn site "JPhotograpy" online

        Voor mocht je dit zelf zo niet kunnen zien, hierbij even een voorbeeld van dooreenlopende tekst.
        Voor de rest tof maar inderdaad zeer traag.

        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: mijn site "JPhotograpy" online

          thx ik weet dat de tekst niet goed loopt, zal er vandaag mee aan de slag gaan
          Nikon D50 + 18-55mm kitlens, 70-210 AF NIKOR lens. kijk eens op mijn HOMEPAGE voor veel meer foto's e.d.

          Comment


          • #6
            Re: mijn site "JPhotograpy" online

            hoi ,site bekeken traag is hij toch niet
            maar ik kan niet meer terug naar je "over mijzelf" eens in in de portfolie ben
            voor de rest is hij ok
            vertel eens iets meer over je aanbod dat je gekregen hebt ivm verder gaan met fotografie
            thnkx/EOS 600D 18/55 lens EF 90/300

            Comment


            • #7
              Re: mijn site "JPhotograpy" online

              In je portfolio: "vorige - huidige - volgende"
              Ik snap niet wat je hebt aan een knop huidige en de eerste keer dat ik er op klik krijg ik zelfs een andere foto te zien
              Terug naar het overzicht kan ik niet meer naar andere pagina's in het portfolio zolang ik niet op een album geklikt heb.
              Als ik op de foto zelf klik dan krijg ik een willekeurige andere foto, terwijl ik gewoon de volgende van dat album verwacht...

              En op een resolutie van 1280x1024 komt de site nogal mini over, maar ja, goed doen voor alle resoluties is onbegonnen werk tegenwoordig!

              Qua layout en kleurkeuze voor de rest wel prima!

              Comment


              • #8
                Re: mijn site "JPhotograpy" online

                Knap gemaakt, vormgeving is goed, maar zoals al enkele keren vermeld enorm traag.
                Als het niet op vraag was dat ik ze bekeek had ik ze al lang dicht geklikt
                "In all things, the supreme excellence is in simplicity."

                Comment


                • #9
                  Re: mijn site "JPhotograpy" online

                  traag? kgeraak er zelfs niet op :-/
                  foto als spiegel of als venster?

                  Comment


                  • #10
                    Re: mijn site "JPhotograpy" online

                    Mooie site,
                    staan idd een paar heel knappe foto's op.
                    hoe heb je die albums in elkaar geknusteld? Zelf in php geprogrammeerd of met een softwarepakketje, welk dan?

                    En wat de snelheid betreft: valt reuze mee bij mij. Niet de traagste site maar zeker niet de snelste. Deze snelheid zou best wel eens aan de snelheid van de server liggen waarop je je site host.
                    Bitbreker
                    Nikon D90
                    http://www.hanscapiau.net

                    Comment


                    • #11
                      Re: mijn site "JPhotograpy" online

                      je hebt knappe ballen!

                      foto als spiegel of als venster?

                      Comment


                      • #12
                        Re: mijn site "JPhotograpy" online

                        Portfolio => Error 500: Script Execution Failure
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: mijn site "JPhotograpy" online

                          hoi, ja ik heb de site op een PHP mySQL server staan. deze is gratis en dus ook wel te merken aan de snelheid. Ik gebruik zo'n server omdat ik makkelijk mijn foto's wil kunnen toevoegen, en dat is dus niet van een jalbum of dergelijke. Ik gebruik zelf PIXELPOST. dit is een php-script die je op je site zet en waar je dan van alles mee kan doen. Werkt voor de rest erg prettig. Behalve dan idd nu. Zoals boven al vermeld dat hij weer een fout geeft :S
                          Maarja op de zoektocht naar een redelijke gratis php sql provider ben ik er nog geeneen tegengekomen ? misschien 1 van jullie !? of misschien heeft 1 van jullie nog een goeie php web photo programmatje
                          In iedergeval bedankt voor de reacties en over het verhaal van kans gekregen. Ik zit/zat in de IT en heb de kans via reintegratie om de grafische dan wel fotografie richting op te gaan. Ik vind mezelf nog echt een broekie daarin maar vind het wel hartstikke leuk.
                          Nikon D50 + 18-55mm kitlens, 70-210 AF NIKOR lens. kijk eens op mijn HOMEPAGE voor veel meer foto's e.d.

                          Comment

                          Working...
                          X