Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groothoek

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Groothoek

    Ik zit nu met een 24 mm f/2.8 (een zeer goede lens vind ik persoonlijk) maar dit op m'n 10D (dus x1,6) is niet echt groothoek meer.

    Ik denk eraan om deze te verkopen maar welke groothoek lens zou ik dan kunnen kopen voor rond de 200 euro?

  • #2
    Re: Groothoek

    Oorspronkelijk geplaatst door jimmypop
    Ik zit nu met een 24 mm f/2.8 (een zeer goede lens vind ik persoonlijk) maar dit op m'n 10D (dus x1,6) is niet echt groothoek meer.

    Ik denk eraan om deze te verkopen maar welke groothoek lens zou ik dan kunnen kopen voor rond de 200 euro?
    Rond de 200 euro zal moeilijk worden, ik zou op de 2e hand markt gaan zoeken iig.

    Gr Kees
    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

    Comment


    • #3
      Re: Groothoek

      Ik denk dat 200 Euro niet gaan volstaan om echt een goede groothoek te vinden, een compromis zou de Sigma 15-30 kunnen zijn, en die kan je soms tweedehands vinden rond de 300 a 350 Euro. Ik heb deze lens in huis gehad is niet echt slecht maar vooral zeer flare gevoelig, dat was ook de reden van de verkoop en de overstap naar een 17-40 f4 l USM en die kan je tweedehands vinden rond de 600 euro.

      MVG, Jeff
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment


      • #4
        Re: Groothoek

        Zoek eens op wat over de SIGMA 18-50 f2.8 wordt gezegd. Blijkbaar zijn velen er tevreden over. Heb zojuist ene besteld(440€ alles inbegr.)
        Dré

        Comment


        • #5
          Re: Groothoek

          Of de Sigma 10-20, wel wat duurder, maar ik ben er tevreden over. Wel eerst testen, want eerst had ik in de winkel een slecht exemplaar.
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

          Comment

          Working...
          X