Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

10mpix GSM!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 10mpix GSM!




    zucht )
    Canon 5d mkII // 50mmL f1.2 // 16-35mmL mkII // 70-200mmL f4.0 // 100mmL f2.8 macro // 135mmL f2.0 // mpe-65mm Macro !

  • #2
    Re: 10mpix GSM!

    Inderdaad een diepe diepe zucht. Ik vraag me af wat het gaat worden een camera met belfunctie of een telefoon met camerafunctie

    Comment


    • #3
      Re: 10mpix GSM!

      Oorspronkelijk geplaatst door BartZ
      Ik vraag me af wat het gaat worden een camera met belfunctie of een telefoon met camerafunctie
      http://www.bbspot.com/News/2006/01/c...ne-camera.html

      Comment


      • #4
        Re: 10mpix GSM!

        Ik snap niet dat een gsm een camera moet hebben of een camera een gsm. Wat is er nu zo geweldig aan dat een gsm foto's kan maken of waarom zou een camera moeten kunnen bellen?? Een camera kunnen ze toch overal inbouwen. Ik snap het verband gewoon niet tussen "bellen" en "camera". Stel je voor dat je opgebelt word tijdens een belangrijke shoot, heel je camera begint te trillen, hopen dat je dan een beeldstabilisator hebt!

        Comment


        • #5
          Re: 10mpix GSM!

          @Leonidas
          Ow, dus dat bestaat ook al

          Oorspronkelijk geplaatst door Maarten_T
          Stel je voor dat je opgebelt word tijdens een belangrijke shoot, heel je camera begint te trillen, hopen dat je dan een beeldstabilisator hebt!
          Haha, inderdaad.

          Comment


          • #6
            Re: 10mpix GSM!

            Er is geen plaats in voorzien voor mijn bankkaarten misschien kan je er wel proton mee opladen
            Nieuwe website

            Comment


            • #7
              Re: 10mpix GSM!

              Ik snap niet dat een gsm een camera moet hebben of een camera een gsm. Wat is er nu zo geweldig aan dat een gsm foto's kan maken of waarom zou een camera moeten kunnen bellen?? Een camera kunnen ze toch overal inbouwen. Ik snap het verband gewoon niet tussen "bellen" en "camera".
              Ach, soms moet het wel leuk zijn om maar 1 toestel te moeten meedragen
              Stel je voor dat je opgebelt word tijdens een belangrijke shoot, heel je camera begint te trillen, hopen dat je dan een beeldstabilisator hebt!

              JO(han)
              Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

              Comment


              • #8
                Re: 10mpix GSM!

                Je zal hier het verschil moeten maken tussen mensen die graag op reis, uitstapjes,enz. fotograferen en mensen (amateurs) die graag mooie foto's willen maken, en daarvoor graag het best mogelijke materiaal hebben. Dit toestel zal dan ook gekocht worden door de eerste categorie, die niet veel van al die technische details kennen, maar toch iets degelijk willen hebben. (waronder zij dan verstaan: hoe meer MP, hoe beter)

                Comment


                • #9
                  Re: 10mpix GSM!

                  Oorspronkelijk geplaatst door multipasser
                  Kun je met de zoom meteen je oren uitkuisen.

                  seppuku.

                  Comment


                  • #10
                    Re: 10mpix GSM!

                    Oorspronkelijk geplaatst door Maarten_T
                    Ik snap niet dat een gsm een camera moet hebben of een camera een gsm. Wat is er nu zo geweldig aan dat een gsm foto's kan maken of waarom zou een camera moeten kunnen bellen?? Een camera kunnen ze toch overal inbouwen. Ik snap het verband gewoon niet tussen "bellen" en "camera". Stel je voor dat je opgebelt word tijdens een belangrijke shoot, heel je camera begint te trillen, hopen dat je dan een beeldstabilisator hebt!

                    Bwa, een camera in en gsm is handig. Je gsm heb je meestal bij (de meeste mensen toch) en als er zich al eens eengelegendheid voordoet, die nood heeft aan een foto..... bvb accident met de auto (vroeger had ik altijd ergens een wegwerp kamera liggen, nu niet meer), en noem maar ontelbare vb'en op, wanneer je een camera zou wensen..... maar wanneer je geen bij hebt, die dslr sleur ik niet overal mee.... en was ooit van plan om een minolta dimage x te kopen, omdat die gemakkelijk in je hemd past.... Maja als je het ding dan 3 maand niet nodig hebt, en de batterij'en zijn juist plat, zul je zien dat je hem dan juist wel nodig hebt.......

                    Nu nog wachten op nokia (ja, 'k moet geen andere gsm's hebben), en een model dat in europa verdeelt wordt, en ik koop het direct, en dan liefst nog een ingebouwde flitser ..... En dan heb ik altijd een camera mee, op de momenten dat het nodig is, met een dagelijks opgeladen batterij..... laat maar komen

                    Natuurlijk gebruik ik mijn dslr in de normale momenten, wanneer ik hem meeneem om foto's te trekken..... maar voor die onverwachte momenten, kan je niet beter hebben
                    To make your dreams come true, wake up

                    Comment


                    • #11
                      Re: 10mpix GSM!

                      zelfs de kleinste amateurfotograaf weet dat de mooiste foto's onverwacht genomen kunnen worden en dan heb je best je fotogsmtoestel bij!
                      foto als spiegel of als venster?

                      Comment

                      Working...
                      X