Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotopic Gallery counter

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotopic Gallery counter

    Ik heb tot een paar maandenterug gebruik van Pictureparking gemaakt om mijn foto's naar BD te linken. Vanwege herhaalde problematiek heb ik nu alles naar Fotopic verhuisd. Op zich ben ik tevreden behalve een punt - ik krijg steeds niet de goede aantal hits goed te zien op de gallery counter. Als voorbeeld, heb ik bij de foto "Druppeltjes 3" die in de HOF was gekomen, maar 15 hits staan Ik doe vastwel iets verkeerd, maar wat?
    vriendelijke groeten, Helen
    Updated WWW.HELENICA.NL
    ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

  • #2
    Re: Fotopic Gallery counter

    Je kan toch zien,per foto,vandaag,deze week,deze maand en dit jaar.'k Heb het bij mij althans zo ingesteld.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: Fotopic Gallery counter

      Zo heb ik het ook ingesteld, maar de telling klopt gewoon niet. Ik vermoed dat de teller alleen doortelt als iemand via de gallery pagina naar een foto gaat en niet als de foto via een link bekeken wordt. Ergens moet iets verkeed ingesteld zijn.
      vriendelijke groeten, Helen
      Updated WWW.HELENICA.NL
      ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

      Comment


      • #4
        Re: Fotopic Gallery counter

        Dan word ze niet bekeken OP fotopic maar wel via.Is dat mss de rede?
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

        Comment


        • #5
          Re: Fotopic Gallery counter

          De foto's die aangeklikt worden bij Fotopic zelf, die hits worden allemaal geteld. Het aantal keren dat een gelinkte foto bekeken wordt, dat telt bij Fotopic niet mee.
          Het vakje waarin je de meest bekeken foto's per dag/week/maand... kan bekijken (top 10) heb ik weggehaald, want juist omdat er een foto bovenaan staat gaat iedereen daarop klikken. Dat vervalst de telling, en geeft geen juist beeld van de "beste foto's " op de site.

          Elke maandag kan je de gegevens van de vorige week opvragen en daaruit kan je afleiden welke foto's of albums het meest bekeken worden. In het begin gebruikte ik die lijst om minder bekeken albums weg te halen, maar soms krijgt zo'n "oud album" plots weer erg veel aandacht. Het is dus niet gemakkelijk om een album weg te doen. Daarom koop ik soms maar wat plaats bij, zo sponsor ik de Fotopic-website ook nog een beetje , want sommige weken is de datatransfer daar wel erg hoog, dat kost ook geld .
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment


          • #6
            Re: Fotopic Gallery counter

            Bedankt voor de uitleg.

            Elke maandag kan je de gegevens van de vorige week opvragen en daaruit kan je afleiden welke foto's of albums het meest bekeken worden.
            Is dat alleen bij de bataalde abonnement of is dat óók bij de gratis abonnement?
            vriendelijke groeten, Helen
            Updated WWW.HELENICA.NL
            ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

            Comment


            • #7
              Re: Fotopic Gallery counter

              Oorspronkelijk geplaatst door Helen
              Bedankt voor de uitleg.


              Is dat alleen bij de bataalde abonnement of is dat óók bij de gratis abonnement?
              Bij een gratis abonnement krijg je een lijstje van de 20 meest bekeken foto's, de 20 meest bekeken collections en een overzicht van de 20 ip-adressen van waaruit de meeste hits op je foto's waren.

              Met een betaald abonnement zou alles veel uitgebreider zijn.
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

              Comment


              • #8
                Re: Fotopic Gallery counter

                Bedankt! Ik zal morgen avond kijken.
                vriendelijke groeten, Helen
                Updated WWW.HELENICA.NL
                ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

                Comment

                Working...
                X