Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paris

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Paris

    Vorige week ben ik samen met mijn vriendin enkele dagen naar Parijs gegaan waar ik deze foto heb genomen vanaf de "arc de triomphe"

    deze foto is genomen met een simpele canon A300 en nadien omgezet naar zwart wit. Graag zou ik van jullie eens horen watjullie vinden van de compositie en de omzetting naar z/w



    alvast bedankt

  • #2
    Re: Paris

    Als het de bedoeling is alleen de 'skyline' te zien. Is het contrast ok.
    Als je de stad nog wil laten zien, is hij te donker onder.

    Persoonlijk vind ik hem te weinig detail hebben in de stad. Hoog contrast mag maar je moet nog iets zien, ipv alleen maar zwart/donkergrijs.
    Last edited by multipasser; 9 maart 2006, 00:50.
    Canon 5d mkII // 50mmL f1.2 // 16-35mmL mkII // 70-200mmL f4.0 // 100mmL f2.8 macro // 135mmL f2.0 // mpe-65mm Macro !

    Comment


    • #3
      Re: Paris

      het contrast ligt zo hoog omdat ik eerder de nadruk op de lucht wou leggen dan op de onderliggende stad.

      Heb het op een aantal manieren geprobeerd en deze vond ik er het mooiste uitkomen (heb er nu zelf niet echt ervaring mee maar toch )

      iig al bedankt voor je comment en laat de rest maar komen he

      Comment


      • #4
        Re: Paris

        compo wel goed zo de toren uit het midden, maar vind hem iets tè donker.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Paris

          Ik hou wel van donkere foto's, maar hier is het beeld daardoor weinig zeggend.

          De bovenste stukken in de lucht zijn overbelicht (uitgebeten).

          Ik denk toch dat het een interessanter plaat zou worden met een stuk van de bovenkant af, de onderkant iets lichter.

          Ben benieuwd naar de kleurenversie.
          ANALOOG: Minolta XG9, Minolta 500si super, Pentax X50 met allemaal veel glaswerk
          Ook: DIGITAAL: Canon 20D

          Comment


          • #6
            Re: Paris

            Denk dat als je een stuk van de onderkant wegcropt em veel beter uitkomt en dat em dan minder donker "lijkt". Je zegt zelf dat de nadruk ligt op de lucht dus.. Croppen die handel!
            Audaces Fortuna Iuvat
            In Amicitia Unum

            Comment

            Working...
            X